![]() |
Rock: artiesten, nummers?
Kunnen jullie ff een paar suggesties geven voor Rock nummers of artiesten??
ik zoek meestal beetje zoals deze: Maar het mogen ook andere zijn :P Sweet child o mine - Guns N Roses Knocking on Heavens door - Guns N roses Paradice City - Gunz N roses Anastacia - Slash Summer of 69 - Bryan Adams Use Somebody - Kings of leon Kryptonite - 3 doors down How you remind me - Nickelback Pretty Fly (For A White Guy) - The Offspring Slither - Velvet Revolver R U Mine - Arctic Monkeys Burn - Deep Purple |
|
|
Citaat:
|
Heerlijk
|
Citaat:
Kijk eens op www.last.fm , daar kan je zoeken op artiesten en dan krijg je, naast een bio en tourdata etc, een lijstje met soortgelijke artiesten. Of je kan op spotify luisteren naar de radiozender van een artiest. Dit kan je ook doen via Grooveshark. |
Citaat:
Ja er zitten verschillende stijlen in maar ik zie niet in wat daar verkeerd aan is :herp: |
The red hot chili pepers californication
Bon Jovi living on a prayer Bon Jovi iets my live Bryan adams Run tot you Probeer ens radio Veronica rock radio En gewoon radio veronica |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Los van inderdaad wel mijn mening dat Avril zuigt. Topic starter vraagt om ROCK suggesties in de stijl van wat hij zelf post. Komt meneertje (28 jaar oud) aan met een of ander dwerg die op z'n hoogst pop muziek maakt voor 13 jarige emo meisjes. Dus leek het mij zeer onwaarschijnlijk dat hij dat serieus bedoelde. En de term '' wreed goed'' heb ik pas een keer eerder gehoord en dat was door een of andere voetbal supporter met het down syndroom. Vandaar dat mij dat extra verwarring zorgde |
Tsja, muziek zoals deze. Classic rock zoals Deep Purple, of The Offspring punk rock. In ieder geval vooral wat meer richting het wat luidere werk, dus hierbij;
Dire Straits - Sultans of Swing The Police - Roxanne Eric Clapton - Cocaine Led Zeppelin - Black Dog Black Sabbath - Paranoid |
thx 2 all ;)
|
Citaat:
In ieder geval, hier nog 1: https://www.youtube.com/watch?v=wTP2RUD_cL0 |
|
Oh, wacht ff nee, je zoekt juist stevige mannen-rock :-)
Deze dan: http://jkbx.org/dj_data/lars/rock_classics.jpg |
Status Quo
Ac/dc Motorhead Sire Straits Pink Floyd Led Zeppelin Elvis Presley Johnny Cash Iggy pop Etc etc etc.. Maar ik denk dat alles zo bekeken bij jou dat ik wel iets voor je heb wat je HELEMAAL te gek zal gaan vinden; AIRBOURNE. En begin dan maar eens met het nummer: Runnin Wild. |
*dire
Op airbourne na waren het best degelijke suggesties. Airbourne is wack. |
Citaat:
|
Maar dan voor kinderen van 8 tot 12 jaar.
|
Band of Skulls. Vooral The Devil Takes Care of His Own en Himalayan zijn topnummers.
|
Marduk. Lekkere Classic Rock is dat. Heeft wel wat weg van Guns n Roses. Zul je wel leuk vinden denk ik.
|
ik ben ook weg van alle liedjes van guns n roses dat zijn de echte goede
probeer nirvana en metalica en AC DC |
als je nirvanna, metalicca en AC/DC noemt mischien ook ministry??
vindt soms ook een geweldige band om naar te luisteren. |
Ministry is totaal niet te vergelijken met die andere bands
|
oh oke
|
EDGUY - Mysteria:
Iron Maiden - Fear of the Dark (live in Rio): Dream Theater - Home: White Lion - Radar Love (Golden Earing cover): |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58. |