![]() |
anticonceptiepil
heii,
ik heb seks gehad maar het condoom is gescheurd. ik heb toen een uurtje later de anticonceptiepil ingenomen. is er nu nog een kans dat ik zwanger ben want ben er echt bang voor ik moet over 2 weken ongesteld worden dus kan ook geen zwangerschapstest doen help! |
Haal zo snel mogelijk een morningafterpil en neem die in. Hoe sneller hoe beter het werkt.
|
Dit hoort in het grote piltopic.
Ben je aan de (anticonceptie)pil en heb je die de afgelopen tijd volgens de voorschriften ingenomen? Dan is het veilig. Ben je niet aan de pil en heb je na een uur de morningafterpil ingenomen, dan zou het zo ook goed moeten zijn. Als je niet aan de pil was en je bent na de onveilige seks pas begonnen met slikken, dan is het niet veilig. |
ik bedoelde trouwens niet de anticonceptiepil maar de morningafterpil :$ hahah sorry..
|
Je hebt de morning after pil echt snel genomen; heel verstandig! De kans dat je zwanger bent geworden is daardoor echt ontzettend klein, richting nihil. Het kan zijn dat je cyclus nu wat ontregelt, waardoor je bv eerder ongesteld gaat worden of heftiger dan normaal. Je kan een zwangerschapstest doen op de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden (dus over twee weken) om zeker te zijn dat je niet zwanger bent :)
|
dankje!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41. |