Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   Problemen thuis.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1890559)

rjgr98 02-05-2014 12:53

Problemen thuis..

Hee,
Ik ga over een paar weken uit huis omdat er gewoon super veel problemen zijn. Nou is mijn moeder daar dus super boos over , wat ik ook wel een beetje begrijp, en probeert ze me nu dus een beetje om te kopen enzo.. ze zegt nu dus ook dat ik alleen maar aan mezelf denk, terwijl dat ik gewoon bijna 5 jaar lang alleen maar aan mijn ouders en zusje heb gedacht, anders was ik allang weg geweest gewoon. Maar ik heb het er nu dus echt super moeilijk mee, want mijn ouders willen me waarschijnlijk gewoon ook niet meer zien als ik wegga, ik moet naar een andere sportvereniging wat ik dus echt niet wil én ik moet naar een andere school, omdat het anders niet te doen is met reizen enzo. Het klinkt misschien een beetje raar, maar ik ben dus ook super bang dat niemand op die school mij mag en dat ik gewoon vriendloos ben daar ofzo..
Maar ik weet nu dus echt gewoon niet meer wat ik moet doen.. :bloos:

Durian 02-05-2014 13:23

Hoe oud ben je?

rjgr98 02-05-2014 13:26

@Durian Over een weekje 16 ;p

_melove 02-05-2014 16:49

Ah sterkte! Nieuwe school/vereniging is altijd wennen en dan met thuis is dat natuurlijk niet makkelijker..
Laat je geen schuldgevoel aanpraten door je moeder, het is niet voor niks dat je uit huis geplaatst wordt dus zou zij degene moeten zijn met het schuldgevoeg en niet jij!
Heel veel sterkte!

rjgr98 03-05-2014 11:20

Citaat:

_melove schreef: (Bericht 33557732)
Ah sterkte! Nieuwe school/vereniging is altijd wennen en dan met thuis is dat natuurlijk niet makkelijker..
Laat je geen schuldgevoel aanpraten door je moeder, het is niet voor niks dat je uit huis geplaatst wordt dus zou zij degene moeten zijn met het schuldgevoeg en niet jij!
Heel veel sterkte!

Dankjewell !! :)

InfoBoy 27-05-2014 00:16

Citaat:

Heel veel sterkte!

Helemaal mee eens! (y) En TS: op de nieuwe school en vereniging meteen een hele positieve houding aannemen. Zo van: ik ga ervoor! Ze te horen ben je een hele sterke persoonlijkheid anders had je het nooit zo lang volgehouden. Dus ga ervoor! Take care.

hitz0r 27-05-2014 02:13

Citaat:

Heel veel sterkte!

Ik deel deze mening! (Y) En voor de Topic Starter: op je nieuwe vereniging en school moet je meteen tonen dat je de alpha bent. Met een attitude van: let's go get 'em!
Ik begrijp dat je sowieso al een sterk persoon bent anders had je allang opgegeven. Dus go get 'em tiger! Zorg voor jezelf.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23.