![]() |
Een vriend in nood
Beste allemaal,
Ik heb iemand ontmoet en het contact tussen ons is een beetje raar. Hij zegt zelf tegen me dat hij heel diep in de put zit. Als ik tegen hem zeg ik ben er voor je meen ik dat serieus maar hij ziet het nut er niet van in. Ik merk wel echt aan hem dat het niet goed zit wat er de afgelopen jaren allemaal gebeurd is, en ik wil heel graag helpen maar ik weet echt niet hoe. Hoe kan ik hem bewijzen dat hij dit niet alleen hoeft te doen en dat er genoeg mensen zijn die echt om hem geven? |
Meestal gaat dat niet, k weet hoe je vriend zich voelt.
Probeer hem toch over te halen, verder kan k je nog wel helpen maar niet hier. Je kunt me skypen: DJluke66 of als je kik hebt: ikheetluke . Ik help altijd mensen die dit soort problemen hebben. K ben dus zegmaar een soort psychiater maar dan anders :) |
Je kunt hem ook vertellen dat je hem heel graag wil helpen maar dat je eigenlijk niet zo goed weet hoe maar dat hij je wel alles kan vertellen en dat hij bij jou zijn verhaal kwijt kan en dat je er voor hem wilt zijn maar niet goed weet hoe.
|
Soms heeft bemoeienis van buitenaf ook geen nut. Laat hem lekker met rust als hij dat prefereert. En negeer onbekendeteen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30. |