![]() |
Linguale beugel.
Hallo mensen,
Ik ben 20 jaar oud en mijn tanden staan erg schreef, ik ben hier ook erg onzeker over. Ik durf niet te lachen met mijn tanden bloot en als ik met een leuke man praat probeer ik mijn handen zoveel mogelijk voor mijn mond te houden. Door dit alles denk ik er dus aan om een beugel te nemen, ik moet anderhalf jaar en een blokjesbeugel. Ik zie het niet zitten op die buitenboord te doen i.v.m. me werk en ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft? Een Linguale beugel die zo gezegd aan de binnenkant komt, en heeft iemand een prijs indicatie hiervan? Groetjes, |
Vijfmiljart.
Waarom zou je dit niet gewoon bij de tandarts gaan vragen :confused: |
Ik heb wel een aantal prijsindicaties. Twee vijftig, honderd euro, een fiets, een labrador en levenslange slavernij.
|
Met googelen vind je wel een goede indicatie van de kosten. Ik dacht dat een buitenboordbeugel niet meer gebruikt werd als je kaak uitgegroeid was?
|
Citaat:
|
Je kan ook enkel 's nachts een buitenboordbeugel nemen en overdag een soort doorzichtig plaatje dat je alleen uit doet als je gaat eten.
|
Citaat:
|
Ik heb op m'n 21e ook nog een jaar een blokjesbeugel gehad en dikke vette care dat je dat ziet. M'n tante van 50 heeft ook nog 2 jaar aan de beugel gezeten laatst. Het gaat om het eindresultaat.
|
Ach het valt de meeste mensen niet eens op joh. Die van mij is er net een paar maanden uit en ik ben nog steeds elke dag blij dat ik het toch heb gedaan!
|
Precies. Jean Paul Boëtius heeft ook een beugel en zie waar het hem heeft gebracht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10. |