![]() |
Plassen
hey,
Ik was laatst een keer met een groepje zwemmen. Toen begonnen we met doen en durven etc... Ik moest van hun op een bankje gaan zitten en gewoon alles laten lopen. Dat voelt heel raar... Ik heb wel eens eerder in mijn zwembroek geplast maar dat was onderwater. Hebben meer mensen hier ervaring mee? |
Zo vaak gedaan toen ik kleiner was. :cool:
|
hmm klinkt erg vernederen voor iets met betrekking tot doen of durven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is vies, niet erg handig. Maar het was bij een spel, je kunt het niet terugdraaien en je kunt je bedenken dat je volgende keer ook kan weigeren de opdracht te doen. Ik zou me er verder maar niet zo druk over maken.
|
Getsie. En waarom staat dit topic op seks?
|
Citaat:
Maar zo te horen vond jij het geen fijne situatie, dus zou ik het gewoon niet meer doen. |
Waarom doe je het dan ook.
|
Doe jij nooit iets waar je later spijt van hebt?
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik daar inderdaad op zou hopen dan zou ik het vragen. Dat kan namelijk als je anoniem op een forum bent. |
Waarom staat dit topic dan op seks aangezien het er niets mee te maken heeft
|
pisseks
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mij lijkt het wel geil in je zwembroek zon natte straal langs je benen
|
En je gaat dan ook echt in je zwembroek zeiken omdat dat van je vriendjes 'moest' in een spelletje? :') Ben je wel vaker zo'n push-over?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En als je gedronken hebt moet je nodiger plassen. Dit verhaal checkt uit.
|
Citaat:
push·o·ver (poosh′ō′vər) n. 1. One that is easily defeated or taken advantage of. 2. Something that is easily done or attained. See Synonyms at breeze 1 . |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36. |