![]() |
Flirten
Het is al een week of 2/3, maar er is een cassiere die de hele tijd flirt. Althans zo lijkt het. De hele tijd oogcontact zoeken, proberen een gesprek aan te knopen. Elke keer naar me lachen. Ze wordt zelfs zenuwachtig als ze de bon moet opvouwen, als ik voor d'r sta. Liet vandaag per ongeluk iets vallen.
Persoonlijk denk ik dat ze zit te flirten.. Maar ben er zelf niet zo'n held in, normaal snap ik die signalen wel, maar omdat het in een supermarkt is, lijkt dat dan weer anders.. Is dit flirten of toch niet? |
Heeft er wel veel van weg ja.
|
Dat dacht ik dus ook. Maar hoe kan ik er zeker achterkomen? Weet geen naam niks..
|
Heeft ze geen naamplaatje? Anders zou je het eens kunnen vragen, zeker als je vaak bij haar aan de kassa komt. 'Ik kom nu zo vaak bij je, wat is je naam eigenlijk?' of zoiets, wees creatief. De rest volgt vanzelf allemaal wel :y
|
Ik ging speciaal ook bij haar kassa staan. Terwijl ik ook naar een andere kon. Of ze een naamkaartje heeft weet ik niet. Heb ik eerlijk gezegd niet op gelet. Bij de 1e keer lachtte ze al de hele tijd naar me. Maar zal er is over nadenken!
|
Misschien werkt het als je een keer terug flirt, trek je stoute schoenen aan en zeg gewoon: Jij hebt echt mooie ogen! Daarna lach je vriendelijk en ga je weer weg. Aan haar reactie merk je meteen wel of ze je dan leuk vind of iets.
Groetjes |
Ik ken wel iemand die daar werkt. Nou ja, woont bij me in de straat, maar spreken elkaar nooit echt. Ik dacht er eerst aan hem te contacteren, maar dat gaat denk ik ook niet werken..
|
Niet via via via naar mensen! Zoals gezegd probeer eens te praten! Naam enzovoort als het rustig is aan de kassa!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |