![]() |
Vriendin vingeren
Hey ik Ben een meisje van 13 en vind het heel lekker om te vingeren ik zou het dus ook een keer bij een ander willen doen! Mijn beste vriendin en ik hebben vroeger al wel eens voor de leuk wat gezoend enzo maar ik zou nu wel eens wat verder willen gaan en haar vingeren (of zij mij) alleen heb ik geen idee hoe ik haar dat moet vragen!
Ps. Dit is helemaal vriendschappelijk ik ben niet verliefd op haar! Xx anoniempjexx |
vraag het haar gewoon netjes, terwijl jullie alleen zijn
|
Gewoon weer eens zoenen en als je een beetje in de 'stemming' bent vragen of zij zichzelf weleens gevingerd heeft en hoe ze dit ervaarde. Daarna grappen dat jij het wel 'prima' kan etc.etc. Dan merk je vanzelf wel of ze er voorin is of niet!
Groetjess |
Misschien ben ik nu een ontzettende moraalridder, maar ik vind het niet normaal om zomaar met een gewone vriend of vriendin seksuele handelingen te verrichten. Nieuwsgierig zijn is heel normaal, en er naar verlangen mag ook best, maar nu dring je straks ongevraagd je eigen seksuele fantasie aan iemand anders op. Misschien is die vriendin nog wel helemaal niet toe aan vingeren en maak je straks per ongeluk de vriendschap kapot.
|
Citaat:
|
Citaat:
En het is maar net hoe je het ziet |
Zoenen is iets heel anders dan elkaar vingeren.
|
Citaat:
Misschien niet vingeren dan, maar je kan het op z'n minst proberen, als ze zegt dat ze het raar vind (or whatever) dan kan je altijd nog zeggen dat zij zelf ook eens met dat soort ideeën is gekomen. |
Je kan gwn vragen idd ofzij zich vingerd en als e dat dan idd doet kun je zeggen dat jij het ook doet en kun je je verlangens aan haar toe vertrouwen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |