![]() |
Squirten
Hey kan iemand me uitleggen hoe ik mezelf kan laten squirten zegmaar?
X anoniempjexx |
Dan moet je even naar je Gespot zoeken. Zoek maar eens op internet.
Het is een klein balletje ter groten van een erwt. En die zorgt ervoor dat je veel zwaarder en orgasmes krijgt. Probeer je orgasme uit te stellen. Enneh. Doe het in de douche het maakt zo'n zooitje weetje |
Lang niet elk meisje squirt. Net zoals niet ieder meisje even nat wordt en alle seksuele handelingen hetzelfde uitvoert. Anders zou het wel heel saai worden als elk meisje hetzelfde pijpt en gemeenschap heeft.
Ga gewoon lekker wat proberen. Ontspan. Focus er niet teveel op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is echt een knobbeltje hoor
|
Haha, nee de clitoris is een knobbeltje in het begin van de binnenste schaamlippen. Binnenin de vagina zit de G-spot.
|
Thanx iedereen
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee serieus, wat denk je...dat daar een tijd aan vast zit? Je bent geen computer, meid. En ik las laatst dat squirt waarschijnlijk gewoon pis is. Iets wat ik zelf ook al lang dacht gezien het onderzoek naar mijn eigen "squirt". Bovendien is een g spot niet een vaststaand stuk orgaan. Sommige mensen ervaren wel een gevoel en anderen niet. Dus hoe sommigen hier aan de bewering komen dat er ergens een erwt in je doos zit is mij een raadsel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
je kunt ook gewoon een g-spot vibrator kopen en het proberen
|
|
Over het squirten;
- Elk meisje kan dit. Maar tekstueel nogal moeilijk uit te leggen. Zou het in de praktijk moeten tonen :) - Het vocht is GEEN urine. Het is geur- en kleurloos - Squirten is ook geen echt orgasme, maar het doet je hele lichaam trillen van plezier |
Citaat:
|
Ik zou liever niét squirten... :/ Het gebeurt wel eens als ik gevingerd wordt, vind het eigenlijk wat gênant. Geen idee of het nou wel of niet pis is, maarreuh... Ik zou het liever gewoon niet doen. Vind er niks geils aan, maar dat moet iedereen voor zichzelf weten natuurlijk.
|
Ik kan gelukkig niet squirten, lijkt me helemaal niks :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is echt wel fijn om het als man eens te zien gebeuren.
|
Citaat:
|
Ik zou niet weten hoe dat bij jezelf zou kunnen. Ik weet ook niet hoeveel je ervan merkt zelf, ik voel het maar zelden gebeuren. Ik denk dat ik me niet zou kunnen concentreren op de juiste stimulatie tot dat punt als ik het bij mezelf zou doen.
Ik weet wel zeker dat het geen pis is trouwens, dat komt toch echt uit een andere plek en heeft een andere kleur en geur. Maar goed: TS, bedoel je niet gewoon een orgasme? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29. |