![]() |
Vingeren fout?
Heey,
Ik ben een meisje van 12 jaar (In juli word ik 13). Ik heb mezelf wel eens gevingerd. :bloos: Ik vind het best wel fijn maar ik voel me er niet echt fijn door. Ik schaam me wel een beetje ervoor. Is dit normaal? En moet ik ermee doorgaan of moet ik gewoon stoppen? Is 12 niet veel te jong om te vingeren? :bloos: Xx |
Citaat:
|
Er bestaat geen minimum leeftijd voor. Gewoon mee doorgaan als je het fijn vindt.
|
Ik doe het al zolang ik me kan herinneren (vanaf me 6/7e al), vind dit ook wel beschamend omdat het zo ontzetten jong was. 12 Is gewoon normaal! Ga lekker ontdekken, niemand hoeft het toch te weten haha ;)!
|
Vingeren is echt normaal, je hoeft je geen zorgen te maken <3
|
ik ben 12 en doe het ook, ik vond het ook jong, maar ik lees dat er meerdere mensen op mijn leeftijd zijn die dit doen, gelukkig!!
|
Ik vinger ook en ik ben 13 als jij ttoch fijn vind
|
Ik zou ermee doorgaan. Het is niks om je voor te schamen. Heel veel vrouwen en meiden doen het
|
Als het fijn voelt kan je rustig verder doen daarmee. Geen probleem.
|
Ik ben twaalf en op mijn tiende vingerde ik al!
Nu krijg ik er eindelijk een vinger in!! Dus als je je er fijn bij voelt gewoon doen!! Het went meid Zet m op |
als jij het leuk vindt moet je het gwn doen ik doe het zelf ook dus;) ( ik ben wel een jongen dus aftrekken maar het is hetzelfde : mastruberen )
|
Voor irrationele jonge meisjes is het heel normaal om zich daarvoor te schamen, ja.
|
Waarom voelt het fout? Vanuit welk idee komt je schaamte of afkeuring?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |