![]() |
Etmakas heeft exsaaimen #1920
hashtagnummertje. Al twintig minuten geen nieuw topic.
|
Gebruikersnaam Berichten
Sadye 42 mass.jizz. 38 Mutant 30 Paranoide 29 Trimm Trabb 25 Ingegerd 24 Pierrot 22 fizzle-fluffy 21 Adolf Heijn 21 Little Phoebe 21 Sarah 20 Penolopepop 20 Pip 19 Etmakas 18 Qimm 16 Miekje* 16 deadlock 11 Snebbeltje 11 Neko* 11 Megatron 10 Haubenmeise 8 Durian 8 Schrödinger 7 Korreltjezout 7 Klovorhop 7 ßuerp 6 Tina 5 Stefenootje 4 Noedelhap 4 Woyt 4 MargotTenenbaum 4 Lieveheersbeest 4 Dark Phoenix 3 Carn 2 sanni 2 anno-nu 1 |
Examens, jemig, dat lijkt al heel lang geleden. Succes hoor, jullie kunnen het! :cool:
|
Noh, nou zie ik dit iedere keer als ik het forum open. :')
|
Wel leuk om in een titel te staan. :bloos::o<3
|
Gentle reminder dat je zou moeten studeren ipv forumen ;)
|
Dankjewel allemaal :cool:
|
Succes liefjes *o*
|
Succes iedereen!
|
Iedereen. :D
|
Succes Etmakas en Penelopepop!
|
Citaat:
|
Thans allemaal :lief:
Bij iedereen moet ik aan veel meer dan 2 denken |
Etmakas jij staat toch allemaal zevens en achten?
Succes iig! |
De Kamer van Koophandel erkent de Sovjet-Unie als geboorteland :lief:
|
Succes, Etma!
|
Kunst toch? Zag iets voorbijkomen op het nieuws.
Op katten passen :lief: |
Citaat:
|
In Nederland en nog beter: Noord-Brabant <3 <3 <3
|
Citaat:
|
Ik heb zo rijles en ben stikzenuwachtig :lisa:
|
Citaat:
Succes iig examenmensen, met terugwerkende kracht en voor wat nog komen gaat. |
Alle examenkandidaten succes!
Citaat:
|
Ik moet al een half uur douchen om naar een open dag van een school te gaan, maar ik heb niet zo'n zin.. Maar ik moet, dus HOP :mad:
|
Thanks allemaal! !
IK Ben zo blij dat ik pas morgen mijn eerste examen heb. |
Ik heb trouwens gewoon niet zo'n zin om op te staan, te douchen, aan te kleden, te reizen, blabla. Ik weet niet wat ik van een open dag moet verwachten, dus dat kan het probleem niet zijn. Ik laat het wel over me heen komen :y
|
Dit is de eerste open dag ooit die je bezoekt? Van welke school dan?
|
Omg, rijden :lief:
|
Kat, hoe ging je eerste examen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Vandaag ID, morgen Mondriaan. Citaat:
|
*dansje doet met fizzle en Little Phoebe*
*knuffelt* BIJ OUR POWERS COMBINED WE ARE CAPTIN FIZZLEPHOEBELOCK! |
Citaat:
|
Oh, en huisvrouwenvraag: Ik heb een felroze shirtje en een redelijk felgroen vest die allebei nog nooit gewassen zijn. Die moeten sowieso apart gewassen worden en van tevoren in koud water met azijn liggen. Maar ik heb geen azijn in huis (ik zou ook niet weten waarvoor), kan/moet ik er nu iets anders inflikkeren of is koud water goed genoeg?
|
Ik zet dat soort dingen nooit in de azijn :o Meestal mik ik het in de wasmachine met donkere kleding die al vaker gewassen is. Als je de wasmachine niet voor 1 of 2 dingen aan wil zetten, handwassen (Y)
|
Citaat:
Ik las eerst fizzlephoebelcock :o Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Oh, en open dag op ID college is van 16 tot 17, ik dacht tot 19 :herp: en met een uur reistijd ga ik dat natuurlijk niet meer halen. Volgende maand poging 2 dan maar. Morgen wel naar Mondriaan, ga nu gelijk extra checken van hoe laat tot hoe laat dát dan is.
|
Citaat:
Ik heb een pakket, maar mijn instructeur verwachtte wel al dat daar nog een aantal losse lessen bij zouden komen, dat had bijna iedereen, zei hij. |
Citaat:
Mag ik vragen wat dat pakket kost? Dan heb je x aantal lessen (zullen er een stuk of 20 zijn?) plus je examens, neem ik aan? Ik hoorde dat iemand een pakket voor 800 had met alles erop en eraan en daar geloof ik eigenlijk geen reet van. |
Als ik echt licht spul heb (BH's, witte blousen en shirts e.d.), mik ik dat altijd bij elkaar. En van een onderbroek die ik uit de bak met aanbiedingen bij de hema heb getrokken, verwacht ik ook niet echt dat die lang mooi blijft :o
Wij hebben laatst allemaal kraakheldere witte nieuwe handdoeken gekocht die ik lekker heet kan wassen en de huisvrouw in mij werd er zielsgelukkig van :bloos: |
Ja, dat doe ik ook wel :y mijn huiskamer ligt nu ook vol met kleine hoopjes was (want mijn wasmachine is niet zo groot, dus mijn handdoeken kunnen niet allemaal tegelijk en mijn beddengoed enzo ook niet). Ik ga nu verdorie boodschappen doen, anders komt er helemaal niks van. En daarna ga ik misschien nog wel opruimen, in een gekke bui, het is hier namelijk echt een teringtyfusbende.
|
Mijn ouders hebben mijn bende opgeruimd:o
|
Ik heb de tablet van mijn broer. Te leen :-) (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb geen zevens. :o En dat wil ik ook wel zo houden. Op zich. Citaat:
|
Ik heb de ideale oplossing gevonden voor het kleding-was/verkleur-probleem: Gewoon geen lichte kleding kopen! Ik kan alles bij elkaar tyfen, werkt als een tiet. (y)
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik was ook eigenlijk vrijwel niets apart. Bijna alles donder ik gewoon door elkaar. Ik geloof dat ik daar maar twee uitzonderingen op heb, en die doe ik dan met de handwas. En ik heb niet alleen maar donkere kleren.
|
Haha ok dan Etmakas, goed bezig. Lekker cum laude slagen!(y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43. |