![]() |
En? Hoe ging het?
Hee mensen,
Het leek me leuk om een topic te maken waar iedereen kon vertellen hoe zijn/haar examen is gegaan. Duss... Hoe ging het? |
Kunst ging niet zo lekker helaas
|
Verschrikkelijk. Ik heb bij Nederlands een hele hoop op geschreven, maar allemaal net niet goed. (Hoewel ik mijn antwoorden nog steeds goed vind :') )
|
Citaat:
|
VWO Nederlands
Zijn er meer die de antwoorden (en de vragen zelf ook, met name de open vragen) zo vaag vinden? Ik dacht eerst dat het best goed ging tot ik van iedereen antwoorden te horen kreeg die totaal niet aansloten bij mijn antwoorden. Zij hadden die antwoorden via het correctemodel nagekeken en hadden hetzelfde probleem als ik. Al meer dan 6000 klachten bij laks... Toeval? |
VMBO Nederlands.
Gewoon in een woord kut. Het was te doen maar er was een rare vraagstelling bij het artikel. Blij dat ik daar nu af ben. |
Nederlands was veel te lang en te moeilijk
|
Heb van iemand gehoord dat dat komt omdat volgend jaar de examens van nederlands helemaal omgegooid worden. Je hebt dan geen samenvatting meer die je moet schrijven. Dus hebben ze dit jaar al een beetje geexperimenteerd met het tekstverklaren, waardoor er dus meer vragen waren die er nóg veel dieper op in gingen.
|
Geldt dat voor alle niveaus?
|
En lag het nou aan mij of viel de eerste vraag van biologie VWO buiten de leerstof?
|
Hallo iedereen,
Leuk om te lezen hoe het iedereen afgaat tijdens de examens! Ik ben Kevin van der Laan van radiozender Haren FM, de lokale omroep van de gemeente Haren vlak onder Groningen. Voor ons jongerenprogramma Wilde Haren (iedere vrijdagavond tussen 7 en 9 uur te beluisteren) zijn we op zoek naar iemand die ons na afloop van alle examens via een telefonisch gesprekje kan vertellen hoe alles is gegaan. Ik ben benieuwd of hier op dit forum er iemand bij zit die ons in ons programma te woord zou willen staan. Mocht je geïnteresseerd zijn, dan kun je mij mailen op het mailadres wildeharen@haren.fm. Ik hoop van je te horen! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mij ging het goed.
Ik heb alles wel voldoende. Ja misschien Engels een 5,3 ofzo. Dat zie ik nog wel gebeuren, maar voor de rest in naar mijn weten alles 6+ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53. |