Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eindexamens 2014 (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=169)
-   -   [ALG] En? Hoe ging het? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1890880)

AardbeiKers 12-05-2014 15:49

En? Hoe ging het?

Hee mensen,

Het leek me leuk om een topic te maken waar iedereen kon vertellen hoe zijn/haar examen is gegaan.

Duss... Hoe ging het?

Raar jong 12-05-2014 16:23

Kunst ging niet zo lekker helaas

marijnvt 12-05-2014 17:21

Verschrikkelijk. Ik heb bij Nederlands een hele hoop op geschreven, maar allemaal net niet goed. (Hoewel ik mijn antwoorden nog steeds goed vind :') )

AardbeiKers 12-05-2014 20:51

Citaat:

marijnvt schreef: (Bericht 33570285)
Verschrikkelijk. Ik heb bij Nederlands een hele hoop op geschreven, maar allemaal net niet goed. (Hoewel ik mijn antwoorden nog steeds goed vind :') )

mm balen, bij mij ging Nederlands ook niet echt lekker.

M!rth3 12-05-2014 21:46

VWO Nederlands

Zijn er meer die de antwoorden (en de vragen zelf ook, met name de open vragen) zo vaag vinden? Ik dacht eerst dat het best goed ging tot ik van iedereen antwoorden te horen kreeg die totaal niet aansloten bij mijn antwoorden. Zij hadden die antwoorden via het correctemodel nagekeken en hadden hetzelfde probleem als ik. Al meer dan 6000 klachten bij laks... Toeval?

BueBerry 14-05-2014 19:45

VMBO Nederlands.

Gewoon in een woord kut. Het was te doen maar er was een rare vraagstelling bij het artikel. Blij dat ik daar nu af ben.

Penolopepop 15-05-2014 07:23

Nederlands was veel te lang en te moeilijk

WhiteBlossom 15-05-2014 08:21

Heb van iemand gehoord dat dat komt omdat volgend jaar de examens van nederlands helemaal omgegooid worden. Je hebt dan geen samenvatting meer die je moet schrijven. Dus hebben ze dit jaar al een beetje geexperimenteerd met het tekstverklaren, waardoor er dus meer vragen waren die er nóg veel dieper op in gingen.

Penolopepop 15-05-2014 08:40

Geldt dat voor alle niveaus?

AardbeiKers 15-05-2014 09:21

En lag het nou aan mij of viel de eerste vraag van biologie VWO buiten de leerstof?

Kevin_HFM 15-05-2014 09:34

Hallo iedereen,

Leuk om te lezen hoe het iedereen afgaat tijdens de examens!

Ik ben Kevin van der Laan van radiozender Haren FM, de lokale omroep van de gemeente Haren vlak onder Groningen. Voor ons jongerenprogramma Wilde Haren (iedere vrijdagavond tussen 7 en 9 uur te beluisteren) zijn we op zoek naar iemand die ons na afloop van alle examens via een telefonisch gesprekje kan vertellen hoe alles is gegaan.

Ik ben benieuwd of hier op dit forum er iemand bij zit die ons in ons programma te woord zou willen staan. Mocht je geïnteresseerd zijn, dan kun je mij mailen op het mailadres wildeharen@haren.fm.

Ik hoop van je te horen! :)

WhiteBlossom 15-05-2014 09:55

Citaat:

Penolopepop schreef: (Bericht 33574441)
Geldt dat voor alle niveaus?

Dit ging over het vwo examen, voor de andere niveaus weet ik niet of dat ook zo is. Het is wel aannemelijk.

WhiteBlossom 15-05-2014 09:57

Citaat:

AardbeiKers schreef: (Bericht 33574475)
En lag het nou aan mij of viel de eerste vraag van biologie VWO buiten de leerstof?

Ja en nee volgens mij. De nadruk lag nogal op planten, maar volgens mij viel dit onder erfelijkheid.

DAH 15-05-2014 13:41

Citaat:

WhiteBlossom schreef: (Bericht 33574431)
Heb van iemand gehoord dat dat komt omdat volgend jaar de examens van nederlands helemaal omgegooid worden. Je hebt dan geen samenvatting meer die je moet schrijven. Dus hebben ze dit jaar al een beetje geexperimenteerd met het tekstverklaren, waardoor er dus meer vragen waren die er nóg veel dieper op in gingen.

Dat is wel wat ik van mijn mentrix/lerares Nederlands heb gehoord.

Yne 17-05-2014 20:20

Citaat:

WhiteBlossom schreef: (Bericht 33574431)

Ik geloof het ook. Ik ben eerstejaars aan de universiteit en ik heb een pilot examen gemaakt voor wat ze van plan zijn (ja makkelijk 10 euro verdienen he :D) om te zien hoe het taalniveau van universitaire studenten is of zo. Wees blij dat jullie samenvatting nog kunnen maken, het was echt kut om te doen en ik weet nog wel dat ik samenvatten kut vond, maar dit was echt verschrikkelijk :D

Bola 23-05-2014 15:07

Bij mij ging het goed.

Ik heb alles wel voldoende.

Ja misschien Engels een 5,3 ofzo. Dat zie ik nog wel gebeuren, maar voor de rest in naar mijn weten alles 6+

WhiteBlossom 24-05-2014 12:34

Citaat:

Yne schreef: (Bericht 33577390)
Ik geloof het ook. Ik ben eerstejaars aan de universiteit en ik heb een pilot examen gemaakt voor wat ze van plan zijn (ja makkelijk 10 euro verdienen he :D) om te zien hoe het taalniveau van universitaire studenten is of zo. Wees blij dat jullie samenvatting nog kunnen maken, het was echt kut om te doen en ik weet nog wel dat ik samenvatten kut vond, maar dit was echt verschrikkelijk :D

Het samenvatten was het probleem niet bij dit examen. Tekstverklaring vonden veel mensen te lang duren, omdat de vragen te diep ingingen op de tekst. Daardoor kwamen veel mensen blijkbaar in tijdnood.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53.