![]() |
Hoofdpijn hoe?
Hee allemaal,
Ik heb nu al 4 dagen lang hoofdpijn, maar ik heb geen idee hoe dat opeens kan. Zaterdag heb ik ongeveer 7 biertjes op en vandaag heb ik mijn eerste examen Ik heb dit nooit eerder gehad. Iemand een idee hoe dit opeens kan? En een eventuele oplossing hiervoor? groetjes |
Mm ik zal misschien iets meer biertjes drinken.
Nee, waarom nou weer gelijk drinken tijdens je examens? Doe dat gewoon erna. |
Citaat:
|
Als je normaal niet drinkt heb je nu de eventuele oorzaak.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Als je normaal 'niet' drinkt. 7 biertjes alcohol neemt op 1 dag. Kan het zijn dat je hersenen het niet makkelijk aankunnen.
|
Citaat:
|
Dat het zo lang duurt lijkt mij ook wat overdreven voor 7 biertjes. Heb je ook goed geslapen?
|
Citaat:
|
Heb je niet gewoon last van spanning voor je examens?
|
Kan idd wel een combinatie zijn van niet gewend te drinken + examenstress.
|
Ik denk idd eerder dat je wat spanningshoofdpijn hebt door je examen. Een warme douche en twee paracetamols kan goed helpen.
|
Citaat:
Heb ik net gedaan geen effect |
Bij mij is Sanalgin de enige pijnstiller die helpt tegen vreselijke hoofdpijn. Wel goed de bijsluiter lezen want je mag er maar twee van op een dag oid.
|
Ik kan me inderdaad voorstellen dat het is omdat je morgen examens hebt. Ist wie ne Tür: musste durch. Maar niet helemaal inderdaad want er zijn gewoon pijnstillers.
|
Citaat:
|
Strobe, van zeven pils heb je echt geen vier dagen katerhoofdpijn, wtf :D
|
Stress (hallo eindexamens!) lijkt me een veel realistischer optie.
|
Citaat:
|
Het is géén optie.
|
Het kan door stress komen, door slaapgebrek of door verkoudheid... Een paar dagen later door bier lijkt me inderdaad niet realistisch.
|
Probleem is gewoon weggegaan uiteindelijk denk ik dat het toch met examenstress te maken had.
Ben met een 8.6 geslaagd! |
Gefeli!(y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |