![]() |
Aparte Crush :/
nou we zullen maar direct beginnen,
in de vakantie ben ik een meisje tegengekomen, ze was super leuk enzo en we hebben veel met elkaar geflirt enzo, ik kreeg van haar vrienden te horen dat ze me leuk vond, en ik was haar van plan vrijdag(morgen) te vragen.... alleen kreeg ik net van een vriendin te horen dat ze toch wel weer op een ''ander type'' valt, en ze negeert me nu ook btw. heeft iemand tips? ik heb nu geen idee wat ik moet doen.... ik denk dat het beter is haar gwn met rust te laten, maarja ze is gwn zo leuk :) groetjes een verlegen jongen :ghe: |
Als ze je negeert lijkt het me nu geen goed moment om haar verkering te vragen. Dan is de kans dat ze "ja" zegt natuurlijk al een stuk kleiner.
Wanneer een meisje op een ander type jongen valt dan dat jij bent, sluit dat niet uit dat ze ook gevoelens kan hebben voor jou of voor welke andere jongen dan ook wat niet perfect dat type is. Daar zou ik me dus niet bang door laten maken ;) |
Heb je soms een idee hoezo ze me negeert? Dat vroeg ik me af :/
|
Waarschijnlijk omdat ze je niet ziet zitten. Je kan het dus wel vergeten.
|
Haha, ik had zoiets al aangenomen.... alleen begint ze nu opeens weer met hartjes en hou van je te sturen, ze had ook sorry gezegd omdat ze zo deed maar ik ben niet echt verliefd meer op haar.
Tja, zal ik weer op dr ingaan of dr nu gaan negeren? |
Nou, als je niet verliefd op haar bent, dan niet hè. En als je toch wel verliefd op haar bent, dan wel. En als je twijfelt, dan kun je het proberen om te kijken of de gevoelens terugkeren. Of je laat het gaan, want ze gaat vast weer dit gedrag vertonen.
|
Citaat:
Een NEE heb je al, een JA kun je krijgen. Verwacht een NEE Krijg je een JA (mooi meegenomen) Citaat:
Weet je, dit kan terug die immer lastige menselijke psychologie zijn. Citaat:
Vraag is, wat voel je zelf aan ? En hoe ver ben je zelf bereid te gaan ? Je hebt mensen die van de liefde liefst een SPEL maken (verliefdheid en al die andere onzin). En je hebt mensen die de liefde ernstiger benaderen. En je hebt natuurlijk al die wegen tussenin. Heb je zin om haar uit te vragen ? Zo ja, gewoon doen (je ziet wel wat het geeft). Durf je niet, of wil je liever niet. Laat het dan zo. Er zijn genoeg bloemen in de wei. Je vindt dan wel iemand die (beter) bij je past. Succes! Groetjes, JustTalk |
Citaat:
ik denk dat ik haar maar gwn vraag, dan kom ik er vanzelf achter. dat ze op een ander type valt klopt wel, heeft ze zelf nog gezegd :/ maarja ik zal er het beste van maken en kijken wat er gebeurd :) |
Dat ze je negeerde kan ook zijn omdat ze verlegen was ofzo (zelfs het stoerste meisje kan verlegen zijn trust me). Meisjes zijn ingewikkeld hahahaha :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59. |