![]() |
Verliefd
Ik ben al een bijna een half jaar verliefd op een meisje uit mijn klas (We zitten in de 1e). Alleen de enige manier waarop we praten is op whatsapp. Soms staan we met een vriendengroep bij elkaar in de pauze, maar dat is ook niet elke dag.
Vandaag waren we met de bus op excursie geweest en aan het eind hebben we met zijn vieren (Zijzelf, een vriendin van haar, een vriend van mij en ik) zitten wachten tot dat we eindelijk weer teruggingen. Toen we weer in de bus zaten, zat ik naast die vriend en zij zat aan de andere kant van het gangpad naast een vriendin. Af en toe ging die vriend naast mij praten met de persoon voor dat meisje, maar dat meisje en ik hadden best vaak oogcontact, al zeg ik het zelf. Af en toe als die vriend aan het lachen was met de persoon ervoor. Keek zij af eb toe naar mij en andersom. We hebben al vaker via whatsapp gezegt dat we elkaar niet leuk vonden, en in het echt ook met een vriendengroepje, omdat iedereen steeds maar zegt dat wij een goed stel zouden zijn. Die vriend zegt dat ik moeilijk doe. Iemand raad?? |
Die vriend heeft gelijk.
|
Citaat:
|
Ik snap het niet helemaal. Je hebt gezegd op WhatsApp en in het echt dat jullie elkaar niet leuk vinden. Waarom heb je dat gezegd? Zeg gewoon dat je haar hartstikke leuk vindt!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03. |