![]() |
Wat vinden jullie van haar?
Wat vinden jullie van haar groei.
1 in de schaamstreek 2 oksel 3 been armen 4 borst 5 gezicht Onderhouden jullie het? Ik ben 14 scheer m'n gezicht. Heb een keer mn schaamhaar rond m'n ====3 maar vond dat niks. Heb hele zwart behaarde benen. Armen niet. Ik heb vanaf m'n schaamhaar naar m'n navel lijntje lopen. Begin paar donkere haartjes op m'n borst te krijgen maar dat vind ik lelijk. Oja, m'n oksel doe ik niks aan. Doen al m'n leeftijdgenoten niks aan. |
Interesseert me niets. Haargroei is haargroei.
|
Ik vind er niet zoveel van. Het is er nou eenmaal.
|
1 zowel helemaal weg, als bijgewerkt vind ik prima
2 bij gasten: gewoon lekker laten groeien. Vind vreemd staan als een gast z'n oksel scheert. 3 lekker laten groeien, al vind ik het op handen niet mooi. :) 4 als het flink behaard is zou ik niet gaan beginnen aan scheren, maar zijn het een paar lange haren dan zou ik ze bijwerken of wegscheren. 5 ik scheer wel eens 2 dagen niet. Maar echt een baard neuh, vind ik niks. |
bij mij:
1 hou ik kort 2 WEG! 3 laat ik staan 4 laat ik ook staan maar speel wel eens slachtoffer voor waxen 5 laat maand groeien en dan eraf en opnieuw al jaren. bij dame 1 NIET KAAL ;) das zo simpel en saai. heb liever een enorme bos dan kaal. 2 WEG! eenigste haar wat ik ranzig vind 3 geen probleem 4 nvt 5 nvt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |