![]() |
Wat komt per twee?
Peper en zout
Kersen Sokken Zwart en wit Dag en nacht Man en vrouw ... |
Lichtgentinte Nederlanders eb criminaliteit
|
:nono:
|
Sokken alleen als je ze nieuw koopt, daarna nooit meer.
|
Brillenglazen.
|
double facepalm
|
1 hand + fappen
|
Citaat:
|
Tetten
|
Citaat:
Economisch sociaal >>>>> cultureel. En de labelling theorie:p |
Vrouwen en hoofdpijn
|
aids
|
Citaat:
|
slippers
|
Oud en Nieuw
|
tetten
|
Bier en tieten
|
Victor en Rolf
|
korfbal en homoseksualiteit
|
Bassie en Adriaan.
|
Oren.
|
Ogen ook, en lippen. Handen. Alles aan het menselijk lichaam eigenlijk. Tepels, voeten, vingers, oksels, knieën, et cetera.
|
Turk en Para
|
Kartonnen bewaardozen van de ikea.
|
Nieuwe set fietssleutels.
|
Citaat:
|
Die ook ja :lief:
|
Tuinstoelen.
|
Brommers.
|
Ik hoop dat dit helpt:
Peppi en Kokki De dikke en de dunne Suske en wiske Tarzan en Jane Asterix en obelix Urbi et orbi Karel ende Elegast Casper en Hobbes Timbo en Pumba Lady en de Vagebond Snip en Snap Geer en Goor Mini en maxi Dumb and dumber (Dom en Dommer) Paard en wagen In vuur en vlam Meneer en mevrouw de Bok. Penn & Teller Bert en Ernie Batman & Robin Adam en Eva Tom and Jerry Barend en Van Dorp Jip en Janneke Sjors en Sjimmie Belle en het Beest Romeo en Julia Bonnie en Clyde Fokke en Sukke Wil and Grace Knabbel en Babbel Pico en Belo Tristan en Isolde Ben & Jerry Sarah en eend Pim en pom Carlo en Irene |
Jelger en Sebastiaan.
|
Ik en je moeder.
|
Verf en vlekken.
|
Huid en haar
|
Ingegerd.
|
Breinaalden testikels bert en ernie schoenen bokshandschoenen koning en koningin geluidsboxen de dikke en de dunne Fred en George
|
Hans en Grietje.
|
Henk & Ingrid
|
Frikandel en kaassoufflé, duimen, voortanden, hazenoren, Morcambe & Wise, Fry & Laurie, heupen, Pauw & Witteman, druiven, Kerstmis, bliksem en donder, orkanen en tornado's, Pritt stift, hoogtes, Humphrey Bogart & Lauren Bacall, fietswielen, melk.
|
Marcel en Plausibel.
|
patat + mayo
|
Teller en noemer
|
Leven en dood. Georges Brassens en zijn gitaar. Wifi en mensen die hun telefoon rondzwiepen, op zoek naar een signaal. WK en oranje zooi. C&A. Twee pinken. Twee verliefde zebra's. Mouwen. Stoepen en stoepranden. Boomhutten en blauwe plekken. Nederlanders en gepraat over hoe eten aanvoelt in je mond. België en lantaarnpalen.
|
Citaat:
|
Religie en onwetendheid
|
Mijn seksleven en jouw moeder
|
Muggen en bulten.
|
Citaat:
2) Het was als reactie op Etma's post, dus nogmaals: Nou en. |
Citaat:
We kunnen het topic natuurlijk ook volspammen met elke keer Penn & Teller, of voor de pubers hier, met elke keer bier en tetten. Het kan natuurlijk dat ik dit topic en de kantine verkeerd heb geïnterpreteerd. In dat geval mijn excuses. Ik dacht dat het hier meer om kwaliteit dan kwantiteit ging, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld onzin. Gezien de al eerder genoemde herhalingen waarvan sommige een puberaal karakter hebben, niet jouw bericht overigens, had ik het inderdaad mis. Ik zal mij voegen tot het kinderlijke "nou en"-niveau. Om me als een goede leerling te gedragen, nu deze voorbeelden van mij: De dikke en de dunne Bert en ernie Teller en penn Bier en tetten Je moeder en uitgewoond. Hopelijk voldoet dit meer aan jullie standaard. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07. |