Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Beleidszaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=64)
-   -   Proefballon; Feedbacktopics per subforum. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1891262)

deadlock 23-05-2014 00:00

Proefballon; Feedbacktopics per subforum.

Hallo liefjes. Ik heb dit afgekeken van Fok! waar bijna ieder subforum een FB-topic heeft waar iedereen in kan reageren en suggesties kan doen. Het is daar sticky en ook al wordt het regelmatig als slowchat gebruikt (wordt niet tegen opgetreden) het geeft wel een goede en centrale plaats voor leden om hun ei kwijt te kunnen. Veel leden komen nooit op BZ of M&M namelijk bijvoorbeeld.

mass.jizz. 14-06-2014 17:33

We denken erover na.

Mutant_oud 14-06-2014 21:52

Moet je wel actieve forumbazen hebben.

Daantje_0705 14-06-2014 22:00

In principe staat mijn PB-box ook altijd open voor tips en suggesties voor mijn subfora maar op zich vind ik het wel een goed idee :)

Dark Phoenix 14-06-2014 22:52

Citaat:

Mutant schreef: (Bericht 33600298)
Moet je wel actieve forumbazen hebben.

Jij bent ook echt 180 graden in de meningen gedraaid sinds je geen fb meer bent he? :D

Mutant_oud 15-06-2014 05:42

Citaat:

Dark Phoenix schreef: (Bericht 33600343)
Jij bent ook echt 180 graden in de meningen gedraaid sinds je geen fb meer bent he? :D

Nee hoor, onder andere die mening is nog steeds exact hetzelfde.

mass.jizz. 15-06-2014 17:14

Citaat:

Dark Phoenix schreef: (Bericht 33600343)

Ineens overal tegenaan schoppen terwijl ze negen jaar de tijd heeft gehad wat te veranderen:D

Mutant_oud 15-06-2014 18:11

Citaat:

mass.jizz. schreef: (Bericht 33600675)
Ineens overal tegenaan schoppen terwijl ze negen jaar de tijd heeft gehad wat te veranderen:D

Want als + kun je inderdaad het hele beleid in je eentje aanpakken :)

Als je geen Admintoegang hebt (gehad), hou dan alsjeblieft je bek over wat ik al dan niet heb gedaan en wel en niet heb proberen te veranderen :herp:

Mutant_oud 15-06-2014 18:11

En over schoppen gesproken... Verveel je je weer, jungske?

Penolopepop 15-06-2014 18:29

:D

Dit is best een goed idee. Jammer als er niks meegedaan wordt.

Elin3 15-06-2014 19:04

Ik ben eigenlijk ook wel een soort fan van dit idee, zorgt voor meer betrokkenheid en interactie (Y)

ThomasJu 15-06-2014 20:19

Als je iets kwijt wil kan je toch gewoon op de knop 'nieuw topic' klikken en daar je hart luchten? Als het topic in de smaak valt blijft het vanzelf staan.

Op welk subforum zou je willen beginnen met proberen? Waarom?

mass.jizz. 15-06-2014 20:54

Citaat:

Mutant schreef: (Bericht 33600710)
Want als + kun je inderdaad het hele beleid in je eentje aanpakken :)

Als je geen Admintoegang hebt (gehad), hou dan alsjeblieft je bek over wat ik al dan niet heb gedaan en wel en niet heb proberen te veranderen :herp:

Honger?

mass.jizz. 15-06-2014 20:56

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 33600736)
Zorgt voor meer betrokkenheid en interactie (Y)

Hierom, thomasju.

Tevens denk ik dat 'kleine dingen' sneller in zo'n topic gemeld worden. Mensen hebben dan namelijk misschien geen zin om voor zoiets een topic te maken, maar Ff een zinnetje in zo'n topic wel.

Mutant_oud 15-06-2014 21:10

Citaat:

mass.jizz. schreef: (Bericht 33600782)
Honger?

Wat moet je?

En gast, Als je niet kunt bedenken wat het inhoudt dat iemand na 11 jaar (de twee jaar pauze tel ik niet eens mee, toen was ik ziek) stopt met iets waar je al na de eerste maand mee bezig bent geweest, dan zegt dat echt meer dan genoeg over het soort relnicht dat jij bent. En als je denkt dat je een zere snaar hebt geraakt, DAN HEB JE GELIJK, ik ben niet gestopt omdat ik het zat was om te forumbazen. De mensen die in de zelfde periode zijn gestopt evenmin. Dus opnieuw: Hou alsjeblieft gewoon je bek over dat soort dingen. Zoek een leven.

Mutant_oud 15-06-2014 21:13

OH wacht, ik ken mijn banman, ik voeg er iets aan toe

Lul.

mass.jizz. 15-06-2014 21:19

Wat:D

mass.jizz. 15-06-2014 21:20

Toen je vanmiddag een posting van me likete op Facebook dacht ik nog wel dat we vrienden waren

Dat 'honger?' Was trouwens omdat je om nu duidelijke redenen teringhard liep te happen

Woyt_oud 15-06-2014 21:28

Dit heeft toch geen nut, Mutant.

mass.jizz. 15-06-2014 21:33

Citaat:

Woyt schreef: (Bericht 33600840)
Dit heeft toch geen nut, Mutant.

Ik ben inderdaad de rare in deze 'discussie'. Dat mutant blijkbaar een persoonlijk probleem met mij heeft, moet ze zelf weten hoor, maar dit lijkt me niet meer helemaal gezond hoor.

En volgens jou ben ik dan de rare? Leven jullie fb's in een soort Narnia ofzo?

Elin3 15-06-2014 21:36

Citaat:

mass.jizz. schreef: (Bericht 33600854)
Ik ben inderdaad de rare in deze 'discussie'. Dat mutant blijkbaar een persoonlijk probleem met mij heeft, moet ze zelf weten hoor, maar dit lijkt me niet meer helemaal gezond hoor.

Niet spotten met Narnia! :lisa:

Woyt_oud 15-06-2014 21:41

Citaat:

Wat. :o

Ik zeg niet dat jij raar bent. Mutant reageert gefrustreerd, ik snap dat je dat niet leuk vindt, maar ik snap haar algemene frustratie wel. Maar het heeft geen zin om dat op deze manier zo te uiten.

Ten tweede ben ik geen 'jullie fb's'. En Narnia is best cool.

Mutant_oud 15-06-2014 21:43

Citaat:

mass.jizz. schreef: (Bericht 33600818)
Toen je vanmiddag een posting van me likete op Facebook dacht ik nog wel dat we vrienden waren

Dat 'honger?' Was trouwens omdat je om nu duidelijke redenen teringhard liep te happen

Ja, want FB is een afspiegeling van real life :')

Citaat:

Ik heb geen persoonlijk probleem met jou, ik heb je destijds niet voor niets toegevoegd omdat ik dacht dat je het moeilijk het met een of andere afwijzing, ik wou vrouwelijke steun zijn of wat dan ook, want dat is wie ik ben. MAAR feit is dat jij HIER op s.com gewoon de dikke lul loopt uit te hangen omdat je je irl gewoon kankerhard loopt te vervelen. En daar heb ik een probleem mee want ik vind dat zielig. En tegenwoordig kan ik dat zeggen (y)

mass.jizz. 15-06-2014 21:50

Citaat:

Mutant schreef: (Bericht 33600880)
ik heb je destijds niet voor niets toegevoegd omdat ik dacht dat je het moeilijk het met een of andere afwijzing, ik wou vrouwelijke steun zijn of wat dan ook

Ik sla dit even op:D

Rest van je verhaal, tja. Ik zit hier omdat ik t wel leuk vind. Wat wil je nou dat ik op zo'n ontzettend teringverhaal antwoordt? Moet ik me gaan 'verdedigen'? Dat ik me niet verveel?

Echt dit wordt weer net zo'n tranentrekker als dat topic met duopenotti toen, stop nou maar gewoon alsjeblieft:D

Mutant_oud 15-06-2014 22:13

Waarom is dat om op te slaan?

ThomasJu 15-06-2014 22:26

On-topic! (en lief doen)

Citaat:

mass.jizz. schreef: (Bericht 33600783)
Hierom, thomasju.

Tevens denk ik dat 'kleine dingen' sneller in zo'n topic gemeld worden. Mensen hebben dan namelijk misschien geen zin om voor zoiets een topic te maken, maar Ff een zinnetje in zo'n topic wel.

Dus een beetje laagdrempeliger (y)

Er stond nog een vraag voor. Waar moeten we beginnen met testen? Want de drukke subfora(onzin enz.) hebben het niet echt nodig toch? Bij een rustig forum heeft het denk ik weinig zin.

Penolopepop 15-06-2014 22:47

Misschien bij: verhalen en gedichten. Daar post bijn geen mens meer, maar ik heb leden topics voir ideeën zien posten bij beleidszaken

t

mass.jizz. 15-06-2014 23:07

Citaat:

ThomasJu schreef: (Bericht 33601026)
On-topic! (en lief doen)

Dus een beetje laagdrempeliger (y)

Er stond nog een vraag voor. Waar moeten we beginnen met testen? Want de drukke subfora(onzin enz.) hebben het niet echt nodig toch? Bij een rustig forum heeft het denk ik weinig zin.

Dat woord zocht ik, laagdrempelig inderdaad.

En juist wel op onzin mee beginnen want er zijn wat klachten de laatste tijd die dan maar in andere toppa's gespuid worden.

Dark Phoenix 16-06-2014 13:57

Citaat:

Mutant schreef: (Bericht 33600402)
Nee hoor, onder andere die mening is nog steeds exact hetzelfde.

Wellicht, maar je zou hem toen je fb(+) was niet gepost hebben. Ik weet waarom jij en tig andere fb's gestopt zijn en dat vind ik nog steeds erg jammer. Neemt niet weg dat ik de dingen waardoor jullie stopten echt al járen roep en jij een van de mensen was die het consequent met me oneens was. (of in ieder geval op het forum deed alsof je dat was.)

Toch fijn dat je het achteraf gezien wel met me eens bent geworden.

mass.jizz. 16-06-2014 14:14

Welke forumbazen zitten alles op admin zo te frustreren dan? Of zijn dat de beheerders?

De Veroorzaker 16-06-2014 14:58

Citaat:

mass.jizz. schreef: (Bericht 33601520)
Welke forumbazen zitten alles op admin zo te frustreren dan? Of zijn dat de beheerders?

Gast, verveel je je ofzo?

Stomme Klont 16-06-2014 15:25

Ik vind maar weinig subfora zo rustgevend als admin, daar gebeurt echt nooit iets

Woyt_oud 16-06-2014 17:05

Misschien zou je eens een feedbacktopic kunnen proberen op Admin. :lampje: ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45.