![]() |
contact maken facebook
hallo
ik ben laats tijdens het stappen een leuk meisje tegengekomen ze komt uit het dorp naast me ik kwam haar tegen op facebook en heb haar toegevoegd, zij heeft geaccepteerd. hoe kan ik nu het beste tegen haar gaan praten. ik denk niet dat zij me kent thx |
Begin geen hele gesprekken over van alles en nog wat, dat is nogal vreemd als je haar niet echt kent. Vertel haar dat je haar zag bij het stappen en dat ze indruk op je gemaakt heeft. Vraag of ze zin heeft wat af te spreken, ga bijvoorbeeld samen iets dingen of spreek af bij het stappen.
Succes! |
ik zal morgen eens met haar proberen te chatten
verder nog iemand tips? gr |
als ik tegen haar praat op facebook zegt ze niks terug terwijl ze et wel gelezen heeft
wat kan ik zeggen om haar terug te laten praten? |
Iets gemeens, maar dat lijkt me contraproductief. Gewoon even 2 daagjes wachten. Als ze dan nog niets heeft teruggezegd ook niet meer tegen haar praten.
|
ik wil niet meteen opgeven
|
Overdreven vaak tegen haar aan praten werkt ook niet. Dan gaat ze je alleen maar irritant vinden. Geef haar even tijd ;)
|
Ik ben het eens met elin3 anders kom je miss wel stalkerig over, dat wil je toch ook niet? Dus gewoon even afwachten... dat werkt het beste
|
Citaat:
|
thx zal even rustig aan doen
|
en lukt t al beetje?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06. |