![]() |
Geignored?
Hey,
Ik had gistermiddag een gesprek met een meisje tot een bepaald punt. Ik vroeg wat ze op de gitaar speelde, Hier heeft ze niet meer op gereageerd en volgens facebook heeft ze het ook niet gelezen. Desondanks is ze wel heel vaak online geweest. Ignored ze me nu? Of is het een fout bij dd facebookserver |
1. 'Negeren' is een Nederlands woord dat je prima kan gebruiken in plaats van 'ignoren'.
2. Misschien negeert ze je, ja. Misschien vergat ze te reageren, misschien is er een.fout bij Facebook (wat ik betwijfel) |
Misschien is ze afgeknapt op je wanhopige gedrag.
|
Vraag aan haar of ze het berichtje heeft ontvangen en concludeer.
|
Sorry maar dit is echt wanhopig hahaha :')
Je hebt het goed te pakken jongen ;) maar iets minder onzeker mag best want je wilt natuurlijk ook niet overkomen als een stalker :-) |
Ze negeert je. Reageer niet wanhopig, maar laat het rusten. Ze neemt zelf wel contact met je op
|
Ik ken niet zoveel van Facebook aangezien ik een van die 10% zonder Facebook profiel ben in Vlaanderen, maar een fout in de server kan altijd. Het is mogelijk dat ze je negeert, maar ik zie niet echt in wat er zo wanhopig is aan een gesprekje?
|
Citaat:
Citaat:
|
Waarschijnlijk online op de tablet/mobiel en heeft ze er even niet meer aan gedacht
|
Nog een berichtje sturen, dat je écht verliefd bent. Wat heb je te verliezen :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55. |