![]() |
Mijn beste vriendin met een probleem
Hai,
Een van me beste vriendinnen heeft een probleem, Ze heeft een vriendje waar ze heel veel van houd maar wil ook kunnen klote met andere jongens. Ze wil het niet uitmaken want ze denk dat ze er spijt van zal krijgen. Zij en haar vriend hebben 8 maanden. Heeft iemand een idee wat ze moet doen? (of een tip ofzo) Pleasss reageer |
Direct uitmaken natuurlijk want ze is niet verliefd op haar vriendje.
|
Reverend heeft gelijk. Als ze de behoefte heeft met andere mannen uit te gaan, om het maar even netjes te zeggen, voelt ze zich niet echt aangetrokken tot haar huidige vriend. Als ze het niet wil uitmaken moet ze dat niet doen, maar dan is het voor haar vriend wel zo respectvol als ze niet met andere jongens "kloot".
|
Citaat:
Als ze die andere dingen ook wilt, zou ze dat best eens met haar vriendje bespreken. Staat die daarvoor open ? Of niet ? Waar ligt zijn grens ? Waar ligt haar verlangen ? "De vrijheid van de één begint waar de vrijheid van de ander eindigt" Groetjes, JustTalk |
Citaat:
@Reverend @Stefan |
Citaat:
|
Citaat:
Dat je vriendin eens met haar vriendje daarover begint te praten. Is dat zo moeilijk, om te doen ? ;) Ik weet het antwoord niet. Ik ben die vriend niet. Groetjes, JustTalk |
Citaat:
|
Citaat:
Leer luisteren naar elkaar. Turk February kan dat bv redelijk goed hier op het forum. Luisteren. Zo moeilijk is dat niet. Iedereen kan het leren. Als je daarin zin hebt. Voor mij moet en hoeft daarin niets. Groetjes, JustTalk |
Citaat:
Btw iedereen bedankt die hier in heeft gereageerd. (y) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Psychologisch is dit niet heel gezond. Natuurlijk moeten er afspraken gemaakt worden, wat enkel samen kan/mag en wat (eventueel) apart. Vrijheid geven is een stuk vertrouwen schenken (dat misbruikt kan worden). Geen vrijheid (aan elkaar) schenken, is op elkaars lip gaan leven. Daar komen alleen maar vodden van. Tenzij de één als de schoothond van de ander door het leven kan en wil gaan. Als je vriendin dat gesprek met haar vriend gehad heeft, laat eens horen, hoe dat liep, wil je. Succes! Groetjes, JustTalk |
Citaat:
Wel lezen. |
Laatmaar ze heeft het uitgemaakt :P
|
En ze leefden nog lang en gelukkig. Einde verhaal!
|
Nu kan ze natuurlijk ook gewoon nog met haar ex "kloten", misschien nog spannender ook.
|
Citaat:
|
Het lijkt wel een beetje veel op het topic over jezelf...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16. |