Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Toffe enquête over treinreizen! (Bachelorscriptie) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1891625)

Liampie 02-06-2014 22:30

Toffe enquête over treinreizen! (Bachelorscriptie)

Goeienavond!

Ik ben momenteel mijn bachelorscriptie aan het schrijven, en een enquête maakt hier een deel van uit. Nu heb ik in totaal al heel wat respondenten geronseld, maar enkele groepen mensen zijn nog wat ondervertegenwoordigd, waaronder mensen onder de 20. Vandaar dat ik hier ben dus! Het is geen hele lange enquête, er zijn geen verplichte open vragen, er worden geen heel persoonlijke vragen gesteld, en je maakt me er erg blij mee als je hem invult!

Ik studeer trouwens Planologie aan de Universiteit van Amsterdam. De scriptie gaat over de beleving/ervaring/perceptie van treinreizen. Begrippen als reistijd, reiskosten en weet ik veel wat zijn zo erg uitgekauwd, maar de 'reisbeleving' is nog een redelijk onderbelicht iets. Dat is dus even kort door de bocht het doel van mijn onderzoek. En het invullen van de enquête helpt daarbij. :)

Eén belangrijk dingetje: omdat de enquête gaat over treinreizen is het belangrijk dat je zelf ook regelmatig met de trein reist. Dat is een criterium voor deelname aan de enquête.

De enquête vind je hier:
http://www.thesistools.com/web/?id=412613

Als er vragen of opmerkingen zijn hoor ik het graag, ik zal hier de komende dagen nog wel terugkomen. Als je vragen hebt over mijn opleiding in het algemeen, omdat je zelf worstelt met je studiekeuze ofzo, dan wil ik daar ook best antwoord op geven als tegenprestatie. :)

Alvast bedankt!

Korpiklaani 03-06-2014 01:33

Ingevuld ;)

Penolopepop 03-06-2014 09:25

Done!

Liampie 03-06-2014 10:49

Dankjulliewel, ...

Citaat:

Korpiklaani schreef: (Bericht 33592248)
.

...en complimenten voor de Alestorm signature! *O*

Little Phoebe 03-06-2014 17:12