![]() |
Downunder scheren
Altijd als ik me daar beneden scheer heb ik altijd bloed en in gegroeide haren..
Ik gebruik genoeg water en scheerschuim. En aan mijn mesje ligt het niet. Hoe krijg ik het daar beneden glad ?:confused: |
Niet tegen de haargroei richting in scheren kan al een boel schelen. Ook niet vaker dan 1 of 2 keer over hetzelfde oppervlak gaan met je mesje. Verder kun je als de haartjes weer een beetje beginnen te groeien met een handdoek heel voorzichtig de haartjes de goede kant op "vegen" als het ware zodat ze niet ingroeien. Daarnaast ook een paar dagen tussen elke scheerbeurt door wachten met nogmaals scheren zodat de boel kan genezen. De huid van je schaamlippen is heel gevoelig en een scheermesje functioneert dan als een heel groot stuk schuurpapier bijna.
|
+, als je qua scheren alles goed doet, maar de dagen erna toch nog last krijgt van een geirriteerde huid, bultjes, enz:
http://images1.deonlinedrogist.nl/im...wm_210_210.jpg Dit spul (y) PFB Vanish. Het is best duur, maar je doet er lang mee, en het werkt goed. Na het scheren opdoen, en je hebt echt veel minder last van rode bultjes en ander gedoe. Wel uitkijken dat het niet in wondjes of bij je vagina komt, want dat prikt heel erg. |
Ik scheer altijd onder de douche zonder scheerschuim oid want daar krijg ik alleen maar schimnelinfecties van. Na het scheren smeer ik het in met sudocreme of zinkzalf en dat werkt goed.
|
harsen of veet ;) wel opletten
|
IK HEB OOK MIJN ZAK OPENGEHAALD MET SCHEREN
|
Je scheert je altijd in Australië?
|
Citaat:
|
ik heb daar ook echt altijd last van, zooo irritant!
|
Misschien je huidtype? Of doe je toch wat verkeerds.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15. |