Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   wat verkiezen meisjes/vrouwen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1891726)

teeto 06-06-2014 23:00

wat verkiezen meisjes/vrouwen

Hallo allemaal

Ik zou even willen vragen wat voor penis meisjes het liefst hebben bvb: een lange penis of een kleine, een smalle of een dikke enz...

Alvast bedankt

DAH 07-06-2014 06:01

Dat verschilt per meisje, lijkt me. Ook ligt het aan wat je definities zijn van lang, klein, smal en dik.

teeto 07-06-2014 07:35

Zh oke daar had ik niet over na gedacht

Pluis 07-06-2014 13:47

Ik wil een penis die groot genoeg is om iets te voelen als we seks hebben (en trust me, daar hoef je geen gigantische penis voor te hebben) maar die niet zo groot is dat hij me pijn doet.

Rachelll 07-06-2014 18:54

Groot als in 18 cm of groter is echt niet fijn hoor, geen dame vind het fijn als de penis de baarmoeder in gaat lijkt mij. Zolang die wel gewoon een beetje dik is als in een goede hand vol, dan is het prima! Het enige wat prettig is aan een lange is dat die er niet snel uit floept (wat ik echt een mood-killer vind).

Qimm 07-06-2014 19:56

De penis gaat heus de baarmoeder niet ìn, maar kan wel tegen de baarmoedermond stoten. Dat is pijnlijk. Wel moet hij lang genoeg zijn dat hij er niet snel uitschiet onder bepaalde hoeken. Mijn voorkeur, net bovengemiddeld graag

kimberley1997 19-06-2014 12:34

Citaat:

Rachelll schreef: (Bericht 33595479)
Groot als in 18 cm of groter is echt niet fijn hoor, geen dame vind het fijn als de penis de baarmoeder in gaat lijkt mij. Zolang die wel gewoon een beetje dik is als in een goede hand vol, dan is het prima! Het enige wat prettig is aan een lange is dat die er niet snel uit floept (wat ik echt een mood-killer vind).

Brrr haha dat is indd echt mood-killer...

Wat overigens ook een mood-killer is dat een jongen snel klaarkomt, bijvoorbeeld na een paar keer stoten al.

Heb ook eens gehad dat ik een (soort van) seksdate had met een jongen en dat toen ik hem aan het pijpen was hij al na 30 seconden klaar kwam en toen wilde hij direct weg... zat ik daar dan f*cking geil (n)(n)

jongen27 19-06-2014 18:33

ik als jongen zit ook een beetje te twijfelen of mijn vriendin me lul wel goed genoeg vind. nu is het zo dat ik de laatste halfg jaar een paar kilo ben aangekomen en dan me piemel ook wat kleiner lijkt 16cm. ik ga nu weer afvallen om weer een strakkere buik te krijgen en minder vet te hebben rond me piemel.overigens hoor ik men vriendin niet klagen.dus ik denk dat de lengte wel goed zit.we doen altijd wel goede voorspel waardoor me piemel ook goed hard blijft. i8k bedoel je kunt nog een grote hebben maar als die half slap is dan lijkt me dan ook niet echt bruikbaar

Rachelll 26-06-2014 23:31

Citaat:

jongen27 schreef: (Bericht 33604569)
me piemel ook wat kleiner lijkt 16cm. ]

16 cm lijkt mij echt de perfecte maat qua lengte (y)

En ik vind het wel geil als een jongen na een paar stoten de eerste keer klaarkomt. Daarna wacht te gewoon even en hoppa kun je nog een keer gaan! Deze keer wel een stuk langer natuurlijk haha.

Quinty. 26-06-2014 23:40

Het gaat natuurlijk niet alleen om de lengte/dikte maar ook wat je ermee doet. Je kan bijv snel en hard stoten, maar ook langzamer.

Paranoide 27-06-2014 11:55

Dik genoeg om pijn te doen. Maar daar heb je als meisje ook invloed op.

Lengte is niet zo interessant, maar je toch de keuze hebt - lang genoeg om er niet uit te schieten, maar niet zo lang dat 'ie tegen je baarmoedermond ramt. Verdere eisen zijn vooral dat 'ie functioneert en dat de bijbehorende jongen niet denkt dat 't ding zaligmakend is.

Uiteindelijk is 't gereedschap toch volledig secundair. Ik heb weleens iemand met een gekgevormd micropenisje in bed gehad en die heb ik desondanks vaker uitgenodigd. Het kan.

Rachelll 28-06-2014 22:58

Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 33610320)
Lengte is niet zo interessant, maar je toch de keuze hebt - lang genoeg om er niet uit te schieten, maar niet zo lang dat 'ie tegen je baarmoedermond ramt. Verdere eisen zijn vooral dat 'ie functioneert en dat de bijbehorende jongen niet denkt dat 't ding zaligmakend is.

(y)

bikinigek 29-06-2014 17:17

1 die trilt ;)

Diggindeep 02-07-2014 12:02

Waar is hier de LIKE-button...?
Sommige reacties verdienen het om geliked te worden!

jiujitsuman 02-07-2014 18:16

Citaat:

Diggindeep schreef: (Bericht 33614828)
Waar is hier de LIKE-button...?
Sommige reacties verdienen het om geliked te worden!

Like!!

otacilio 02-07-2014 18:31

Wat meisjes verkiezen? Iemand die niet onzeker is over de oppervlakte van zijn geslachtsorgaan.

sebastiaan133 03-07-2014 19:05

Citaat:

otacilio schreef: (Bericht 33615237)
Wat meisjes verkiezen? Iemand die niet onzeker is over de oppervlakte van zijn geslachtsorgaan.

wijntjekonijntj 07-07-2014 13:49

Geloof mij maar, de grootte van de penis is lang niet zo belangerijk als het hele plaatje.
Iemand die fit is, zelfverzekerd, en zijn sexuele interesse in een dame toont, zal haar plezieren, ook als zijn penis onder gemiddeld is.
Zoals het gezegde gaat: het gaat niet op de grootte, maar om wat je er mee doet.

wijntjekonijntj 07-07-2014 13:53

Citaat:

Paranoide schreef: (Bericht 33610320)

Uiteindelijk is 't gereedschap toch volledig secundair. Ik heb weleens iemand met een gekgevormd micropenisje in bed gehad en die heb ik desondanks vaker uitgenodigd. Het kan.

Wat is er mis met zaligmakend? :confused::y

wijntjekonijntj 07-07-2014 13:55

Citaat:

jongen27 schreef: (Bericht 33604569)
ik als jongen zit ook een beetje te twijfelen of mijn vriendin me lul wel goed genoeg vind. nu is het zo dat ik de laatste halfg jaar een paar kilo ben aangekomen en dan me piemel ook wat kleiner lijkt 16cm. ik ga nu weer afvallen om weer een strakkere buik te krijgen en minder vet te hebben rond me piemel.overigens hoor ik men vriendin niet klagen.dus ik denk dat de lengte wel goed zit.we doen altijd wel goede voorspel waardoor me piemel ook goed hard blijft. i8k bedoel je kunt nog een grote hebben maar als die half slap is dan lijkt me dan ook niet echt bruikbaar

Ik denk dat je vriendin eerder problemen zou hebben met het feit dat je extra bent aangekomen dan met hoe groot je ding nu lijkt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16.