![]() |
Jezelf insaaien als een soort van rups #1922
Ja, maar er is dus amper papier. :d Die toren is wel een goed idee. (y)
De koekjesdingen heb ik gemaakt. Volgens mij is het niet echt lekker. |
Wat voor spullen zijn er wel?
|
Ik hoopte op een lijst, maar ik vrees dat je de toren aan 't bouwen bent. Dan ga ik maar slapen.
|
Ik vond de Elvis gisteravond maar heel erg matig Sarah! Ik vond de band onrustig en gehaast en Elvis zelf vond heel verveeld overkomen. Maar het kan ook zijn dat dat wel de act van de echte Elvis was, dat weet ik dan weer niet. Ik vond Eddie Floyd en Otis Redding III wel fantastisch!
|
Oh, maar stemtechnisch gezien leek hij wel echt heel goed en wassie ook hewoon wel goed.
|
Het stortregent zo hard nu dat de straat helemaal onder de bruine smurrie zit. Zoveel water heb ik nog nooit hier gezien. Het stroomt lekker de berg af als een rivier. :D
|
Bij Buienradar kleurt het ook helemaal rood boven Zuid-Limburg.
|
Holy crap, dat komt ook rap deze kant op :lisa:
|
En de bui is weer weg. Gelukkig schijnt de rest van de dag de zon
|
Oeps, heel leuk feestje gehad, bij mij thuis, alleen de vuurkorf was een beetje stukkig/omgevallen/omgestoten/iets en toen zijn we verder gegaan op de tegels maar er zijn er nu 3 gebarsten, van de hitte denk ik :(
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En hallo toen kwam er rond 10.15 uur toch een berg stront naar beneden vallen met onweer en alles :| en vanaf 10.45 stralende zon :ghe::cool: |
Het schijnt hier vannacht ook flink raak te zijn geweest. Ik heb er weinig van gemerkt. Wij gingen weg van de overbuurman toen het begon te flitsen en eenmaal in bed heb ik nog net meegekregen dat het begon te hozen. Goed voor de plantjes wel, staan er weer fris en fruitig bij. (Y)
|
Ik ging slapen om 1 uur en werd wakker van het onweer om 3 uur.
|
Citaat:
|
Wat een slecht artikel. En deze is ook schaamteloos, trouwens. Er straalt echt van alle kanten vanaf dat ze regelmatig geld krijgen in ruil voor product placement. Het zou me niks verbazen als de blog grotendeels in leven is geroepen met dat doel in 't achterhoofd, maar ze zijn er helemaal niet goed in.
Hey, NSMBL, als jullie in de statistieken gaan nalopen waar er naar jullie gelinkt wordt en hier uitkomen - stuur maar een PM'tje met een aanbod, dan kom ik jullie advies geven over hoe 't wel moet. |
Citaat:
Penelopepop check buienradar 24 uur vooruit, vannacht krijgen wij weer gigantisch noodweer en de rest van NL niet :herp: |
Ik vind mensen (mannen) die kleurenblind zijn echt enorm grappig :D mijn collega zei ooit 'zie je die groene auto daar?' waarop ik kon zeggen 'als je die gele bedoelt, dan ja' :D
|
Citaat:
|
Er stonden net wat kinders voor mijn deur met cupcakes voor Kika. Nu heb ik voor 50 cent de zoetste cupcake ever, want ik mocht zelf zeggen wat ik erop wilde en ik zei 'maak er maar wat van' :D holy shit, suiker, 6575 verschillende Dr Oetker toppings, slagroom, marsepein.. En verdorie nog best lekker en met een parasolletje :cool:
|
Citaat:
|
En ik ga zo met 30 graden in de bioscoop zitten :herp::D
|
Ik ben intens tevreden met m'n nieuwe bikini trouwens :lief:
|
Citaat:
|
Nou ja, kinderen blijven kut, maar als ze cupcakes hebben zijn ze al een stukje minder kut :o
|
Citaat:
Naar welke film ga je? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zit te twijfelen of ik morgen naar Arcade Fire in Antwerpen zal gaan.
Ik zag gisteravond namelijk ineens dat twee vrienden van me er heen gaan, dus ik reageerde zo van '*huilie* Zo tof, Owen Pallett komt ook, jaloeeers :'(' en toen bleken er nog kaartjes te zijn. Maarrrr, er zijn alleen zitplaatsen en ze zijn ook nog eens genummerd, dus dan zou ik ergens achteraan zitten in m'n eentje. En het is 44 euro. :s Ik vind het ook een beetje jammer dat die ene vriend niet eerder wat had gezegd, want hij weet dat ik ook uberfan ben en vroeger belde hij van tevoren of hij ook voor mij een kaartje kon bestellen, maar de laatste tijd word ik dus nogal vaak vergeten om watvoor reden dan ook. :s |
Ik kan het niet laten :D
Aan een speeltuin wonen helpt trouwens ook niet met mijn kinderliefde, dus ik ga me zo weer inschrijven bij Woonnet :o niet omdat ik hier zo verschrikkelijk woon hoor, maar ik wil hier toch ook niet for ever wonen. |
Wil je weer naar DH of zit je wel lekker in Duft?
|
Ik heb geen idee, ik heb zelfs Den Hoorn aangevinkt nu :D Ik kwam tot de conclusie dat alle buurten in alle steden kut zijn en ik kom toch over een paar jaar pas in aanmerking voor een huis, dus ik laat het effe lekker lopen en dan zie ik wel waar ik dan ben. Misschien ga ik dan wel samenwonen ofzo.
:lisa: |
Citaat:
Citaat:
|
Volgens rtl is er flinke wind bij rozepop, maar er beweegt hier geen blaadje. En we wonen er maar 2km vanaf. Het rommelt een klein beetje in de lucht. Code rood komt eraan :lisa:
|
Opeens fietst iedereen snel naae huis :D
|
Houd ons op de hoogte!
|
Aww die arme mensen op Pinkpop :D
|
Mijn tante is er nu nog en vertikt weg te gaan. Pompen of verzuipen gaat ze.
Het lijkt net nacht zo donker |
Ik was vanmiddag in 5 seconden doorweekt dankzij een vrij extreme regenbui. Daarna scheen de zon weer en kwam het allemaal goed.
Zo nu nog even genieten van de nieuwe tuinligbedstoel units :cool: |
Speelt Metallica niet vanavond? Pompen of verzuipen it is dan, voor de die hards :cool:
|
Ja :y
|
Echte festivalgangers laten zich niet wegjagen door een beetje modder en regen :cool:
|
Ze willen na de buien alles hervatten
|
Ja, je kan Metallica niet afzeggen :nono:
Goed, ik ga douchen! |
Metallica treedt weer op :yeah:
|
Ik dacht dat jij metal niets aan vond, Sadye?
|
Klopt, maar gewoon dat pinkpop doorgaat :yeah:
|
Zit je alweer vanaf je heuvel te kijken?
|
Nee hoor veel te vies weer :D
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |