![]() |
Hij is veel kleiner dan ik
Heeii,
Ik ben 16 en ben verliefd op een jongen uit mn klas. Het probleem is alleen dat hij niet zo groot is, ik ben meer dan een kop groter... Is dat raar?? ;o Ik heb hulp nodig! X |
Dat hoeft niet raar te zijn. Het komt minder vaak voor. Maar als hij verder leuk is.....
|
Het is raar dat jij dit vraagt.
|
Citaat:
|
Nee hoor, dat is helemaal niet raar. Als hij nog geen groeispurt heeft gehad kan hij over 1 jaar of zo even groot of nog groter dan jou zijn. Maar of een jongen nou even groot is als jij boeit helemaal niet.
|
Wat maakt dat uit?
Als je hem leuk vind, ga je er toch gewoon voor, en maakt het niet uit wat anderen denken? |
Als jij dat niet erg vindt, is het niet erg.
|
Als jullie liggen merk je geen lengteverschil.. :)
|
Citaat:
|
Mijn vriend zit in tweede ik zelf in eerste en hij is ook kleiner dan mij maar eigenlijk is het niet echt raar ofzo als je hem leuk vind enz dan maakt dat toch niks uit?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voetje vrijen en tegelijkertijd zoenen op ooghoogte gaat hier liggend anders prima met meer dan 40 cm verschil.
|
Zoals iedereen al zegt: het maakt niks uit. Maar probeer op het moment dat jullie samen als stel uit zouden gaan hoge hakken te vermijden, dan benadruk je het niet ;)
|
Citaat:
|
Het is alleen raar als jij het raar vind. Wat andere vinden moet je eigenlijk niks boeien, als hij gewoon leuk en lief voor je is zit het wel goed en dan maakt de lengte niks uit toch!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen zullen je wel allemaal een paar seconden aankijken maar verder zonder gedachtes en dus met acceptatie.
|
Ik accepteer het anders niet en zal er dan ook wat van zeggen.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25. |