![]() |
wilt sex maar...
ik ben een jongen van 16 en heb al een paar jaar een behoefte aan seks maar mijn vriendin wou nog wachten en hebben we gewacht. na te wachten hadden we een datum gepland en nu is onze relatie gedaan voordat we sex hebben gehad
heeft er iemand een idee om de behoeft aan sex te laten stoppen. |
Die stopt waarschijnlijk ergens rond je 60e. Tot die tijd kan je de behoefte stoppen door seks te hebben.
|
Ah, balen man.
Seks is ook niet alles hoor, ik snap dat het heel spannend en leuk is om te doen, maar er zijn veel andere dingen. Seks hebben met een meisje dat er nog niets klaar voor is is ook niet leuk, je hebt niks gemist man. Zoals Reverend zegt gaat de behoefte aan seks niet weg, heb je er echt last van nou... doe wat iedere andere gezonde jongen doet van jou leeftijd en mastrubeer een keertje. (kijk dat je vriendin geen seks wou hebben, oké, maar god heeft haar toch handen en een mond gegeven niet alleen om mee te eten) |
En zeker seks niet plannen. Gewoon spontaan laten gebeuren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar even serieus joh, dit meen je toch niet? Meisjes bestaan niet met de enkele reden om entitled mannetjes seksueel plezier te bezorgen. |
Heey, ik snap je behoefte wel! Ben een meisje en heb het ook! Hihi
|
Citaat:
Overigens heeft onze lieve heer jou ook een mondje gegeven, dus ga je gang. |
Vowel en Turk, Beter beantwoorden jullie de vraag van degene die dit topic heeft gemaakt en nemen jullie mijn grapjes niet serieus
|
Als je de behoefte wil laten stoppen moet je je laten castreren
|
Waarom wil je de behoefte aan sex stoppen?
Denk je dat dat je relatie heeft beëindigd? Of ben je gekwetst/teleurgesteld omdat je seksuele verlangens niet bevredigd zijn? Hoe dan ook: jou seksdrive is wat jou tof maakt! Volgende vriendin better luck. |
Citaat:
En verder wat de rest zegt. O, en het kan natuurlijk best dat je vriendin het heeft uitgemaakt omdat ze bang was voor die datum, maar dat betekent niet dat het vreemd of fout is dat jij seks wil. |
Een datum plannen voor sex...dat is een goeie zeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03. |