![]() |
Weet je wat een triceratops is?
Ik realiseerde me vandaag dat veel mensen misschien niet weten wat een triceratops is. En dan bedoel ik niet dat je weet dat het een dinosaurus is, maar ook hoe hij eruit ziet.
Voor mij maakt het woord zo lang als ik me kan herinneren deel uit van mijn vocabulaire, maar er zijn natuurlijk mensen die geen dinosaurustijd hebben gehad in hun jeugd. Dus hier een poll. Omdat jongetjes vaker dinosaurussen leren dan meisjes, vraagt ie ook je geslacht. |
Ja. Ik heb er één in m'n kast staan, heb er oorbellen van en een koekjesvorm.
Vroeger had ik dinosaurusbehang in mijn kamer, maar die tijden zijn voorbij. Triceratopsen zijn lief, maar mijn lievelingsdino is de Parasaurolophus.
Spoiler
edit: 'Hoi ik ben Trimm en mentaal ben ik nog 8! :herp:' |
Die serie wilde ik vroeger ook, maar volgens mij heb ik alleen deel 1 en 2 :(
Heb/had wel stapels van die vierkante informatiekaarten met dieren en heel veel dino's :lief: |
De Pterodactylus vond ik vroeger ook zo gaaf :o
|
Ja, ik speelde heel veel dinosaurus.
|
Citaat:
oooh die bladen had ik ook, daar kreeg je toch zo'n glow in the dark, t-rex, skelet bouwpakket bij? Ik was een verschrikkelijke dino-fan als kind :D |
Ik heb echt helemaal niets met dino's (gehad) :o
|
Niet de Spinosaurus de vetste dino vinden nadat je Jurassic Park 3 hebt gezien :')
|
Ik moest even controleren of ik de juiste dino voor ogen had, maar ik had m goed.
|
Ik had overigens verder niets met dino's, maar ik heb jurassic park 1 wel duizend keer gezien want dat was de eersste video die we hadden en ik denk dat mijn broer wel iets had met dino's en dat ik daarom die namen toch een beetje heb meegekregen.
|
Nee, want in allochtonenland bestaat er geen dinosaurustijd.
|
Nee want dinosauriërs hebben me nooit geïnteresseerd.
|
Natuurlijk, ik was als 12? jarige natuurlijk wel vatbaar voor de dino/Jurassic Park hype.
|
Citaat:
|
Als 90s kiddo kon je hier niet onderuit. :y
|
Citaat:
|
Ik wist niet eens dat het een dinosaurus was. Wel ken ik de dinobaby's! :cool:
|
Ik mocht JP niet zien van m'n moeder. Omdat ze dacht dat ie te eng was.
|
Ik was al into dinosaurussen voor Jurassic Park. /hipster
|
Citaat:
|
Ook na 't zien van Jurassic Park vond ik dinosauriërs niet vreselijk boeiend.
|
Maar inmiddels vind ik ze wel leuk, trouwens.
http://dinoanimals.com/wp-content/up...-sauropods.png Lekker groot. |
Jurassic park kwam volgens mij uit omdat dinosaurussen populair waren, niet andersom.
|
Citaat:
|
wel stuf dat ze voor JP4 geen gevederde dino's gebruiken (N) maar goed, dat valt plottechnisch wel te verklaren, dna manipulatie blabla.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Al de 3D brillen, al de boekjes.
|
Citaat:
Maar inderdaad jammer. T-rex met veren is de shit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken alleen platvoet en zijn vriendjes
|
Ik weet wat een Triceratops is en hoe hij er uit ziet, want een van de robots van de originele Power Rangers was ook een Triceratops.
http://img1.wikia.nocookie.net/__cb2...ops_Cannon.jpg Heb ik er toch nog wat van geleerd (en mijn moeder maar klagen dat het alleen maar geweld was en slecht voor de opvoeding) |
Citaat:
|
Ja en inderdaad wat Martino zegt, mede dankzij de Power Rangers :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dino's <3
|
Citaat:
|