![]() |
donderdag 20h00 nijmegen
Omfg wtfbbq waarom was hier nog geen topic voor.
|
Ja er moet nog even gereld worden voordat we gaan meeten, anders is het geen reet aan
|
Citaat:
Mogelijkheden zat. |
Ik was trouwens even vergeten dat ik vrijdag tentamen heb dus ik kan eigenlijk helemaal niet :facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha nee man, echt niet. Moet nog 10 punten halen en ik zit nu mezelf al uit te lachen over hoe khankerveel ik nog moet doen :D
|
Citaat:
Citaat:
lekker bezig dus. |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien moet je niet zo de nadruk op mij leggen want ik heb totaal niet het idee dat ik heel erg vervelend aanwezig bent. Hoe de sfeer die twee weken was weet ik niet, want toen was ik gebanned. In welke topics ben ik uitgesproken, bewust fakking irritant bezig geweest dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je dit topic bedoelt; het is een inside grapje en je hoeft het natuurlijk niet te lezen. |
Citaat:
Jullie zullen t hier zaterdagavond wel erg gezellig hebben gehad dan, toen was ik stappen in Breda en hier afwezig. Oh nee, bijna geen postings :rolleyes: |
Maar geen nood, ik moet zo werken! Wordt zo weer gezellig!
Echt wtf is dit:D |
Nou eh.... Je trekt het je allemaal wel erg aan. Dan lees je die Posts toch gewoon niet df, ik snap het niet helemaal :D
|
Citaat:
Goed punt! Maar ben wel benieuwd naar t antwoord van wolter en kiekje |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Internet serious busineeeessssss.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vind ik ook, daarom hoor je mij niet zo erg klagen.
|
ik klaag doorgaans ook schriftelijk (Y)
|
Citaat:
|
Zoenen? :bloos:
|
Zoenen...? NEUKEN!?
|
Dit topic loopt echt compleet anders dan verwacht
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jeeeeeeeeeemig
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik vind het kwetsend dat jullie weer een meet plannen als ik niet kan. Maar goed, veel plezier, ik snap wel dat jullie het leuker vinden zonder mij. (y) |
O komt Nardin ook? Dan was ik sowieso al niet gekomen, ik ga niet om met pedofielen. (y)
|
Eindelijk durf ik mijn mond open te trekken. Wat een overwinning op mezelf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hield eerst ook niet van olijven, maar nu vind ik ze kklekker. Olijven bitches
|
Citaat:
Ik heb je gerapporteerd, Loezzel. Velen hier vinden schelden met kanker normaal, maar dat is het NIET en zal het ook nooit worden. Zeker van iemand met een voorbeeldfunctie als lerares kan ik het echt niet snappen. |
Wtf gebeurt hier:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56. |