![]() |
Vallen meiden alleen op knappe jongens?
Hé, even een vraagje voor meningen, maar vallen meiden alleen op knappe jongens?
Ik zelf niet echt, mij draait het erom dat hij gewoon aardig is en doet zoals hij zelf is. (y) |
Gelukkig niet.
Verder doet iedereen zoals 'ie zelf is. Anders was je immers iemand anders. |
Ik wel
|
Vanzelfsprekend vallen meisjes op knappe jongens.
|
Ik wil wel graag een knappe jongen, maar wel eentje die aardig en lief enzo is.
|
Natuurlijk kijk je eerst naar het uiterlijk, maar je kiest niet uit op wie je verliefd wordt. Soms trekt een bepaald iets in een jongen je gewoon heel erg aan. En is hij helemaal niet zo knap.
|
Ligt eraan wat onder knap valt bij jouw en bij anderen. Mijn vriendin heeft een vriendje die ze knap vindt maar dat is niet de eerste beste jongen waar ik op af zou stappen. Dus dat ligt denk ik meer aan je smaak ;).
Maar volgens mij over het algemeen wel, maar toch is het innerlijke altijd belangrijker. Ik val liever op een minder knappe jongen met een leuk innerlijk dan een knappe jongen met een innerlijk die je liever bij niemand ziet. Ik vind knappe jongens leuk om te zien, maar dan hoef ik er niet per se een relatie mee. |
Niet alleen knap. Rijkdom scoort ook goed.
|
Je kiest niet iemand uit waarop je verliefd word. Je word verliefd ookal wil je het niet. Ik ben een meisje. Ik heb nog nooit naar het uiterlijk van mn vriendje gekeken.ik zit nu in de tweede en ben 12. Ik heb nu een vriendje. We hebben het al bijna 2 jaar.
|
Dat is natuurlijk niet waar, natuurlijk heb je naar het uiterlijk van je vriendje gekeken.
|
Ik denk over het algemeen wel, maar je persoonlijkheid kan een veel grotere rol spelen.
|
Citaat:
|
Maar als er een constante haringlucht om hem heen bleek te hangen was het sprookje waarschijnlijk anders gelopen.
|
Hij moet natuurlijk niet echt lelijk zijn maar een model hoeft het zeker niet te zijn. Uiteindelijk komt het toch aan op innerlijk. Mijn laatste vriend was ook niet de knapste
|
en andersom:
niet lelijk en niet stinken en dat soort shit, hoeft niet superknap. gewoon normaal. Maar als je op iemand verliefd word vind je haar/hem al snel knap |
Nee, want ik heb ook relaties gehad :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15. |