![]() |
Leuk vinden
Hii, ik wil weten hoe je op een manier zonder woorden iemand laat zien/weten dat je diegene leuk vind...
PS: ik vraag dit voor een vriendin van me ;) |
Kijk hem aan. Plaag hem een beetje. Raak hem aan bij passeren. Dat soort dingen
|
Het probleem is dus dat ze hem alleen ziet als ze naar hem toe gaat en dan staan/zitten ze gewoon.
|
Waarom zonder woorden? Is je vriendin stom?
|
Het is wel een extra moeilijkheidsfactor om dat zonder praten te doen!
|
Jezelf naakt aan hem/haar aanbieden. Maar met woorden is wel makkelijker, want dan weet je van te voren of ze jou ook willen.
|
Okee maar hoe dan met woorden, ze is best verlegen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar ze ziet hem niet vaak, als ze elkaar tegenkomen is het gewoon tussendoor en zeggen ze hoi. Als ze echt met hem wil praten moet ze langs gaan. Maar ze heeft er wel aan gedacht om hem een briefje te schrijven. Ze weet waar hij woont maar ze durft het briefje niet in de deur te gooien...
|
Citaat:
|
Nee, ik ken hem niet goed en zie hem nooit, en ik wil me er niet te veel mee bemoeien. Straks verpest ik het voor haar... dat wil ik niet doen...
|
of ze zegt het via whatsapp
|
Ze hebben elkaars nummer niet. Ze weet alleen waar hij woont en zijn e-mail.
|
miss kan ze aan zijn nummer komen door een vriend van hem of een klasgenootje die bij hem in de klas zit.
|
Ze kent niemabd uit zijn klas, ze weet niet waar zijn vrienden wonen en zo. Ze kennen elkaar gewoon ( weet niet hoe ze elkaar hebben leren kennen. ) maar ze ziet hem nauwelijks en anders moet ze zelf bij hem langsgaan of ze komen elkaar perongeluk/toevallig tegen
|
Citaat:
|
Misschien moet ze hem een email sturen van "he heb je zin om morgen een ijsje te gaan eten". Dat zijn wel woorden, maar als ze hem anders niet ziet, zal ze toch met woorden moeten beginnen.
En dan kan ze op zich best een beetje met lichaamstaal flirten zonder meteen te zéggen dat ze hem leuk vindt, bijvoorbeeld hem net wat meer aanraken, net wat meer lachen, net wat langer aankijken, dat soort dingen. Vaak gaat dat ook wel vanzelf als je iemand leuk vindt. |
Goede tip, zal het tegen haar zeggen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |