Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Help! Verlegen en verliefd (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1892068)

Yanschop 20-06-2014 21:39

Help! Verlegen en verliefd

Hallo,
Ik Ben een jongen van 14 en ik zit in de tweede. Ik ben al heel lang verliefd op een meisje die bij mij in de klas zit. Zij weet dat ook al heel lang. Maar ik ben een heel verlegen persoon, vooral bij mensen die ik maar een beetje ken. Maar bij haar ben ik extra verlegen. Ik kan gewoon niks tegen haar zeggen. Maar toch zou ik haar graag beter leren kennen. Zodat ik misschien een relatie met haar op kan bouwen. Maar ik heb geen idee hoe ik het aan kan pakken. Mijn verlegenheid zit me telkens weer in de weg. Ik weet het echt niet meer.... Help
Met haar vriendinnen kan ik trouwens wel gewoon omgaan. Dat is Voor mij geen probleem (omdat ik die nu al beter ken)

bloodyb 21-06-2014 00:18

Hoe weet ze dat jij verliefd op haar bent? Via haar vriendinnen? Als zij het weet maar er verder niks mee doet betwijfel ik of zij ook verliefd op jou is. Ga eens in de pauze naar haar en haar vriendinnen toe en maak een praatje. Of spreek haar eens aan als ze alleen is. Dat is toch echt de enige manier om er achter te komen of ze iets voor jou voelt.

ESCLEPIOS 21-06-2014 00:42

Met een ander meisje gaan praten over cijferlijsten, zwerfblikjes en volle roosters, als zij zich dan ook in een straal van 200 meter van je bevindt. Vraag me niet waarom, maar het werkt.

Yanschop 22-06-2014 20:10

Bedankt voor de tips. Op haar afstappen probeer ik zo vaak, maar elke keer als ik haar dan zie, denk ik van. Het gaat vast helemaal fout ofzo en straks zeg ik iets stoms. Ik snap zelf echt niet waarom ik niet gewoon op haar af kan stappen. Maarja.
O. Er werd mij gevraagd of ik haar leuk vond, toen zei ik ja. Eerst vond iedereen het heel schattig maar daarna hield het wel een beetje op. Wel heeft zei een aantal keer contact met mij proberen te leggen nadat ik het had gezegd. Maar stom dat ik ben, had ik dat natuurlijk ook weer helemaal verpest. Alleen op whatsapp praten was geen probleem, maarja... Daar heb je verder ook niet veel aan

Oeps... Beetje lang :p

InfoBoy 22-06-2014 23:53

Citaat:

Yanschop schreef: (Bericht 33606705)
Bedankt voor de tips. Op haar afstappen probeer ik zo vaak, maar elke keer als ik haar dan zie, denk ik van. Het gaat vast helemaal fout ofzo en straks zeg ik iets stoms. Ik snap zelf echt niet waarom ik niet gewoon op haar af kan stappen. Maarja.
O. Er werd mij gevraagd of ik haar leuk vond, toen zei ik ja. Eerst vond iedereen het heel schattig maar daarna hield het wel een beetje op. Wel heeft zei een aantal keer contact met mij proberen te leggen nadat ik het had gezegd. Maar stom dat ik ben, had ik dat natuurlijk ook weer helemaal verpest. Alleen op whatsapp praten was geen probleem, maarja... Daar heb je verder ook niet veel aan

Oeps... Beetje lang :p

Nou dan vertel je toch via Whatsapp dat je haar leuk vind en/of je vraagt of ze zin heeft om een keer naar bijvoorbeeld de bios te gaan of een frietje te eten etc etc.. Stuk fietsen/picknicken etc kan ook nog. :) Gewoon DOEN. Niet meer afwachten of twijfelen. Go dude!

Yanschop 23-06-2014 06:41

Is dat eigenlijk niet een beetje raar? Want we spreken elkaar dus niet zo vaak, en dan vraag ik ineens of ze een keer iets wil doen?

Erturkoetjelief 23-06-2014 08:15

Ze weet dat jij haar leuk vond en ze heeft nadat ze dat te horen kreeg, geprobeerd om contact te zoeken. Nee, dan is het niet vreemd om te vragen of ze eens iets wil doen, het is juist vreemd om dat niet te doen. :p Man the fuck up en vraag het! Succes.

Yanschop 23-06-2014 15:18

Bedankt voor de tip maar dat was aan het begin van het jaar ofzo.
Bovendien zei ze vandaag via whatsapp dat ze met iemand anders heeft (dat is geloof ik niet waar) maar het zegt al genoeg.. ze wil dus niks met me te maken wil hebben.

onizuka- 24-06-2014 16:45

Citaat:

Yanschop schreef: (Bericht 33607236)
Bedankt voor de tip maar dat was aan het begin van het jaar ofzo.
Bovendien zei ze vandaag via whatsapp dat ze met iemand anders heeft (dat is geloof ik niet waar) maar het zegt al genoeg.. ze wil dus niks met me te maken wil hebben.

of ze wil je net jaloers maken ;)

Yanschop 24-06-2014 19:11

Zou ook kunnen... Maar Ik vind het nogsteeds een raar idee om haar zomaar via whatsapp te vragen of ze iets met mij wil doen terwijl we amper contact hebben...

Yanschop 24-06-2014 19:12

En wat dan als ze wel met die ander heeft. Dan sta je ook zwaar voor lul

dianajeensma_13 24-06-2014 21:13

ik hou zelf van jongens die zelf actie ondernemen ik denk dat nog veel meisjes dat ook hebben , het hoort gwn bij jongens dat zij de eerste stap zetten dus ik zou zeggen beter haar leren kennen dan beetje flirten en dan vragen maar ik zou het in et echt doen veel netter

Yanschop 24-06-2014 21:25

Ja, ik zou dat graag doen dat flirten enzo, maar ik ben daar, zoals ik dus al zei, veel te verlegen voor.... :(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28.