![]() |
Stiekem afspreken
Hallooo,
Ik heb nu 2 dagen contact met een hele leuke jongen van 17 jaar.. Ik ben zelf 15 en gay. Nu kwam hij met de vraag of ik een keer wou afspreken in Almere of ergens anders dat tussen onze woonplaatsen in ligt. Dat zou ik heel leuk vinden maar ik denk dat mijn ouders me niet zomaar laten gaan.. Hoe kom ik toch weg? Moet ik zeggen dat ik met een vriend/vriendin ga shoppen bij de Primark in Almere? Ik licht sowieso mijn beste vriendin in waar ik heen ga en wanneer.. dus die kan opzich wel meespelen.. Als je een oplossing weet.. graag! |
Ik neem aan dat je hem van een chatsite kent? Met een cam of alleen met foto's? En waar willen jullie afspreken, kan je daar in een paar uur met OV heen en terug? Spreek in ieder geval af op een openbare plek, bij een McDonalds of zo. En misschien kun je je vriendin vragen om mee te gaan en een stukje achter je te lopen? Wees voorzichtig en als hij niet is wie hij zei dat hij is(b.v. een vent van een jaar of 30) ga je meteen weer weg. En als hij wel 17 en leuk is: veel plezier!
|
Ik zie het probleem niet zo. Gewoon liegen tegen je oudjes en gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Take care en veel plezier. |
Ik ken hem van een chatsite en heb al es met em gecamt en heb hem ook op snapchat dus het is em wel echt ;p
|
Je kunt ook eerst even peilen hoe je ouders daarover denken door tijdens het eten te zeggen dat iemand uit je klas ofzo die ze wel kennen, iemand van internet wil gaan ontmoeten. Dan merk je het vanzelf aan hoe ze daarop reageren.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ouder zou ik wel achterdochtig worden als mijn zoon/dochter opeens begon over "een vriend" die iets potentieel verbodens gaat doen, vooral als 'ie daarna niet meteen zijn eigen mening erover deelt maar verwachtingsvol naar je gaat kijken om te zien hoe je erop reageert.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb last in de toets week toen ik ele dag om 12 uur vrij was afgesproken met een meid via een chatsite
ik ben gewoon om 12 uur in de trein gestapt en naar haar toe gegaan en we hebben het gedaan!! toen een ander en half uur later weer terug en gezegt tegen mn ouders dat ik met mn vrienden naar de mac was ze hebben niks gemerkt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45. |