![]() |
Te oud voor haar?
Hoi ik ben 17 en een vriendin van mij die ik leuk vind is begin 14 jaar maar ik vind haar echt leuk en zij volgens mij ook wat moet ik doen is het een te groot verschil of niet wat vinden jullie
|
Nah, moet kunnen.
Als jullie iets krijgen moet je wel rekening houden met dat zij misschien nog niet toe is aan seks, maar dat blijkt vanzelf. |
Maar wat ik ook een probleem vind ik word eind augustus 18 kan dat?
|
Ik denk niet dat dat een probleem is hoor. Als jullie elkaar allebei leuk vinden dan maakt jullie leeftijdsverschil niks uit. Maar je moet er inderdaad wel rekening mee houden dat zij voor somige dingen nog niet klaar is als jij dat wel bent. Maar dat zul je wel begrijpen denk ik :)
Succes ;p |
Hm, als zij net 14 is en jij bijna 18 is dat wel een groot verschil, ja.
Jongens van achttien met vriendinnetjes van veertien zijn meestal zelf vrij onvolwassen, waardoor ze niet interessant zijn voor meisjes van hun eigen leeftijd. Meisjes van veertien met vriendjes van achttien rennen zichzelf vaak een beetje voorbij in bepaalde dingen. Maar dat soort zelfkennis ontwikkel je later pas, dus als ik jou (of haar) was zou ik me daar niet door laten tegenhouden. |
14 en 17 is niks man.. Het ligt er wel een beetje aan of zij zich ook wat meer volwassen weet te gedragen en niet zoals sommige van die 14 jarige meisje tegenwoordig met hun anorexia figuur :') zelf ben ik 15 en ik val op jongens rond de twintig (nooit problemen mee gehad)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03. |