![]() |
Borderline
Ik ben een meisje van 17 jaar. Laatst is bij mij de diagnose borderline persoonlijkheidsstoornis gesteld en ik zou graag in contact willen komen met mensen die dit ook hebben. Omdat niemand mij echt begrijpt hoop ik dat iemand met hetzelfde dat wel doet.
|
Misschien kun je hier even op kijken?
|
Okee dank je wel
|
Heey dit is maybe een late reactie maar ik denk dat er een scheefgroei naar een bordeline persoonlijkheidsstoornis is gediagnoseert je bent 17 dat is te jong omdat je nog niet helemaal ontwikkeld ben ik heb de zelfde diagnose ofja ik heb er meer maar dat is er een van als je wilt praten kan dat pm me maar x
|
Borderline zou een leuke titel voor een liedje zijn!
|
Citaat:
|
Een meisje van 17 die ze de diagnose borderline geven. Je bent in de puberteit je moet juist experimenteren en ontdekken.
Alle psychische stoornissen kunnen ook over gaan als je daarvoor de kracht hebt. http://youtu.be/Db8AYSrs2kk?list=PLC41AE6B1DB0C0EA0 |
Citaat:
|
Citaat:
Zoals Schizofrenie, Autisme (misschien ooit als ze er echt iets op vinden...), etc. Doe voortaan eerst je huiswerk.. Citaat:
het is niet gewoon de puberteit, maar een werkelijke persoonlijkheidsstoornis. |
Maar het was altijd zo dat de diagnose borderline pas gesteld mocht worden na je 18e.
|
Citaat:
|
Even los van alles vind ik mensen die een wajong aanvragen nogal dom bezig, want van de naam wajong kom je niet (of heel moeilijk) af, dus heb je later meer problemen met werk zoeken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20. |