![]() |
Rood licht
Beste mensen,
Ik reed gister op een 50 km/h weg in de binnenstand van Eindhoven. Op een gegeven moment moest ik rechts af en stopte ik voor het rode licht (ik stond helemaal stil). Ik stond helemaal rechts opgesteld en rechts van de weg stonden 2 stoplichten. Een voor rechtdoor en een voor rechtsaf (waar ik dus later achterkwam). Het licht voor rechtdoor sprong op groen en daar ging ik. Ik was de lijn al gepasseerd toen mijn vriendin aangaf dat rechts nog rood was. Ik ben daarna nog langs hetzelfde kruispunt gelopen en heb nergens een camera of iets aangetoond. Daarnaast lijkt het me ook een kruispunt wat totaal geen gevaar kan veroorzaken als je in mijn situatie door rood reed. Ik stond ook nog stil daarna toen ik het naastliggende fietspad over moest steken, om extra goed te kijken. Wat kan ik nu verwachten? Ps: Ik heb nog geen 2 maanden mijn rijbewijs.. |
Als je niks hebt zien flitsen is er weinig aan de hand (of er moet een politieagent je kenteken hebben opgeschreven). Dus voortaan beter opletten want als je iets minder goed uitkijkt pak je een voetganger of ander verkeer. En als je wel wordt geflitst kost het dacht ik € 160 en da's een hoop geld!
|
Hmm oke, bedankt! Verder geen politie gezien. Het was sowieso ook erg rustig op de weg.
En verder ja, heb ik het gewoon als een normaal kruispunt gezien na het stoplicht dus dat opletten zat wel goed. |
Euh wtf wat verwacht je nou precies? :D dat er iemand vanuit een raam je door rood heeft zien rijden en aangifte gaat doen of zo? :D
|
Kwestie van tijd voordat de gestapo voor je deur staat en je de komende 30 jaar piemels moet zuigen in de goelag.
|
We hebben je bericht en je IP nummer doorgegeven aan justitie.
|
http://www.flitsers.nl/boete/rood-licht
227 kost het. Maar zoals jij het verteld is er niks aan de hand. Ps...ga maar niet op een gehandicapten parkeerplaats staan. Dan mag je 367 aftikken! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51. |