Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   moeilijkmoeilijk (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1892337)

asdfg123 01-07-2014 23:52

moeilijkmoeilijk

Hoi, ik ben 16 jaar en heb bijna een jaar een relatie gehad. Het is nu ongeveer 3 maanden uit en ik vind iemand anders leuk. Deze jongen is een vriend van m'n ex, wat het nogal ingewikkeld maakt. Ik heb meerdere keren met hem afgesproken en gezoend.
Ik wil graag een relatie, maar hij wil graag wachten tot zijn vriend er helemaal overheen is. (Heb ik via via gehoord)
Zal ik alsnog vragen hoe we nu verder gaan? Ben bang dat het anders heel raar wordt, doordat ik hem lang niet kan zien door de vakantie.

hookee 02-07-2014 09:21

Je hebt gelijk; moeilijk.
Als hij had gezegd; "Ja! Relatie! Leuk! Maar we moeten het nog even verborgen houden" dan had ik 't begrepen, maar "wachten met een relatie", wat is dat eigenlijk?
Als hij het nodig vindt te wachten met een relatie, vindt hij het vast ook niet erg als jij in die tijd verder kijkt naar ander prinsenspul (en hijzelf natuurlijk ook). Dan kun je je afvragen wat jij voor hem betekent...

asdfg123 02-07-2014 09:55

Citaat:

hookee schreef: (Bericht 33614660)
Je hebt gelijk; moeilijk.
Als hij had gezegd; "Ja! Relatie! Leuk! Maar we moeten het nog even verborgen houden" dan had ik 't begrepen, maar "wachten met een relatie", wat is dat eigenlijk?
Als hij het nodig vindt te wachten met een relatie, vindt hij het vast ook niet erg als jij in die tijd verder kijkt naar ander prinsenspul (en hijzelf natuurlijk ook). Dan kun je je afvragen wat jij voor hem betekent...

Ik snap best dat hij zijn vriend niet wil kwetsen en daarom nog even wil wachten, het ligt namelijk nog best gevoelig bij m'n ex. Het is dus niet zo dat ik niks voor hem beteken, maar hij wil gewoon een goede vriend zijn (y)
Het is nu ook niet zo dat niemand weet dat we elkaar al meerdere keren gezien hebben en gezoend hebben etc, eigenlijk weet iedereen dat wel. Ik weet nog steeds niet of ik er over zal beginnen of niet...

sebastiaan133 02-07-2014 10:51

Na 3 maanden moet jou ex niet zo zeuren hoor. Jij hebt je eigen leven, en die jongen die jij leuk vind ook. Heel leuk en aardig dat ie een goeie vriend wil zijn alleen na 3 maanden moet je daar scheit aan hebben. Dus ik zou er wel over beginnen en als hij een echte jongen is zegt hij gewoon dat ie je wil en als ie dan nog zegt dat ie wil wachten betekend dat je niet genoeg voor hem betekend.

Trouwens, een geheime relatie kan toch ook? Niks mis mee hoor, en als ie eroverheen is kun je het m vertellen. In mijn geval had ik allang een relatie met je gehad en het die vriend verteld want 3 maanden is toch wel erg lang om er niet overheen te zijn.

asdfg123 02-07-2014 11:06

okee, dankjewel! :)

Reverend 02-07-2014 12:28

En volgende keer niet na een jaar al dumpen. Doe dan gewoon geen relatie.

Paranoide 02-07-2014 14:09

Citaat:

asdfg123 schreef: (Bericht 33614519)
Ik wil graag een relatie, maar hij wil graag wachten tot zijn vriend er helemaal overheen is. (Heb ik via via gehoord)
Zal ik alsnog vragen hoe we nu verder gaan?

Ja, natuurlijk moet je dat gewoon aan hemzelf vragen in plaats van af te gaan op wat je via-via allemaal hoort.

Sarah 02-07-2014 15:52

Ja, vraag het hem. En eventueel kun je in de vakantie misschien wat contact houden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39.