![]() |
Energiemaatschappij kiezen?
Hallo.
Ik woon sinds vorig jaar met mijn vriendin en kind (anderhalf jaar) samen. Nu verloopt ons contract bij EnergieDirect. En nu hebben wij een actie aangeboden van energiedirect Maar uiteraard willen wij even verder kijken. De actie van energiedirect is: Huidig tarief Stroom: € 0,21272 Gas: € 0,61589 Vastrecht: € 15,- per maand Actietarief Stroom: € 0,21393 Gas: € 0,60987 Vastrecht: € 7,50 per maand Maar hoe bereken ik nou mijn jaarverbruik, want wij hebben nog geen jaarnota ontvangen en willen toch even uitzoeken wat het goedkoopst is. Kan ik gewoon de meterstanden die ik vorige jaar heb doorgeven min de meterstanden die ik deze week heb doorgegeven gebruiken? Is dat dan mijn jaarlijks verbruik? En zijn er nog meer tips waar ik op kan letten bij het kiezen van een energiemaatschappij? Vriendelijke groet Eagles |
je moet eens op zo'n energievergelijkinggsite je verbruik invullen, dan kunnen zij je laten zien of je eventueel goedkoper uit kan. Je verbruik is inderdaad het van elkaar aftrekken van de meterstanden die je hebt doorgegeven.
Bij zo'n actietarief is het belangrijk om te weten hoe lang het duurt, en wat de kleine lettertjes zijn (geldt het bijvoorbeeld alleen als je er meerdere jaren aan vast zit, of geldt het maar heel tijdelijk). |
Bedankt voor je snelle reactie.
Ja, het gaat om een 3-jarig contract, prijzen van gas en stroom blijven het zelfde. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19. |