![]() |
droom
hallo,
ik droomde vannacht over een jongen, ik vond hem echt leuk en we hadden verkering. het gekke was dat ik die jonge niet ken, sterker nog ik heb hem nog nooit gezien, alsnog heb ik een sort gevoelens voor hem.. wat heft dit te betekenen en wat moet ik doen? |
Ik denk dat het gewoon betekent dat je zin hebt om eens verliefd te worden, maar kennelijk is niemand die je kent daar leuk genoeg voor. Gevoelens die je in een droom hebt voelen vaak levensecht, omdat je lichaam precies hetzelfde erop reageert als op echte emoties, denk maar eens aan het hart-in-de-keel gevoel waarmee je uit een nachtmerrie kunt ontwaken! Maar je moet er verder niet te veel betekenis aan hechten.
|
maar het voelde zo echt.. ik vind het best jammer als het echt niets was..
|
Dat betekent exact niets.
|
Hahaha herken het.
Betekend alleen niks, alleen dat je ernaar verlangt. Een droom is iets wat we willen zien, of juist niet als we een nachtmerrie hebben. Helaas. :( |
Citaat:
|
Klopt, dat zeg ik toch ook met die nachtmerrie?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb je gelijk in, ik zeg alleen dat dromen niet altijd de waarheid vertellen.
|
AnnieBannie: je kan er alleen maar van genieten en hopen dat je nog eens zo een droom hebt.
Anders is er niets te doen. En het betekent heel misschien dat je verlangt om verkering te hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32. |