![]() |
Supercup: FEYENOORD- real Madrid voorspellingen...
ik ga uiteraard voor FEYENOORD ;) , Kalou in de verlenging 1-0 dus
|
nou ik denk 3-2 voor feyenoord en nou ga ik weg:p
|
ik wil wel voor feyenoord gaan en ik als trouwe aanhanger zou toch op verlies moeten rekenen, maar ik ga voor de 2-1 voor Feyenoord!
|
nou laat feyenoord dat dan maar winnen...
wanneer is die wedstrijd ergens? |
8-0 voor real :cool:
|
Citaat:
|
30 aug. in monaco
|
Ik denk dat Ajax gaat winnen (y) ... Nee, serieus. Voor het Nederlandse voetbal is het beter dat Feyenoord wint, maar ik hoop het niet (Ik heb het niet zo op die k*t Rotterdammers). Mochten ze onverhoopt winnen (Wat ze toch niet doen), dan hoop ik dat van Hooijdonk NIET scoort (n) !
|
Met een beetje mazzel heeft Ronaldo dan al bij Real getekend en schiet hij er ook 3 in :D .
Ik denk duz 3-0 voor Real. |
ronaldo moet daarvoor zijn ingeschreven die datum is allang verlopen
|
feyenoord wint na penals 5-3, regulier 1-1
|
Ligt eraan of Real(1 of 2) serieus speelt of niet.
dus even wat verschillende uitslagen Real1 (serieus) - Feyenoord 5-0 Real1 (niet serieus) - Feyenoord 3-1 Real2 (serieus) - Feyenoord 3-0 Real2 (niet serieus) - Feyenoord 1-2 |
Citaat:
nou dat is een beetje overdreven |
Interesseert me weinig wie er wint, want het is niet zo'n belangrijke wedstrijd. Maar ik gok 2-1 feyenoord. De laatste jaren is het al vaak 2-1 geworden in zo'n ESC finale (dacht ik te herinneren) en ik denk dat Feyenoord de wedstrijd serieuzer dan Real neemt.
|
Citaat:
maar ik ben ook feyenoord fan.. maar denk echt niet dat ze het halen tegen Real... ze zijn gewoon nog niet goed in vorm (nu dan) en Real is al langer bezig met seizoen |
als pierre meedoet (geen blessure) dan wordt het een 2-1 overwinning voor REAL
|
Citaat:
we zien wel:) |
5-0 real :cool:
|
real heeft de supercup toch nog nooit gewonnen?
nou daar komt nu verandering in......:p |
Citaat:
|
Real Madrid - Feijenoord 1-2
Raul Lurling v. Hooijdonk JAAAAAAAAA!!! Weer de fontein in!!!!!!! |
Feyenoord 0
Real Madrid 7 |
Ik hoop dat Feyenoord wint maar ik denk 1-2 voor Real
|
mjah dat wordt lastig :p
|
Voor het Nederlandsvoetbal is het alleen maar goed dat Feyenoord die wedstrijd wint. En op die manier pakken ze meteen een eerste prijs dit seizoen.
Ik weet natuurlijk niet in hoevere beide clubs serieus willen gaan spelen voor de wedstrijd. Ik denk dat Feyenoord zich veel meer concentreerd op de wedstrijd van dinsdag 27-8 tegen Fenerbahçe (terugwedstrijd 3de voorronde CL) en als Feyenoord daar diep moet gaan, want ik vermoed, dan gaan ze enkele dagen later niet meer lekker fit zijn voor de supercup. Real Madrid daar en tegen is nog niet bezig met de competitie, die begint in spanje dat weekend. En ze zijn rechtstreeks geplaatst voor de CL, dus wordt dit hun eerste serieus wedstrijd?! Dat kan een nadeel zijn. Ik hoop voor Feyenoord, maar ik denk dat het toch Real Madrid wordt die gaat winnen... 0-2 voor Real. |
*doet topic ff naar boven halen*
|
Ik zet mijn geld ook op Feyenoord, al zal het lastig worden.
Real zal de Supercup nu ook een keer echt willen winnen. Toch waag ik het te gokken op 1-0 of 2-1, het zou in ieder geval weer een mooie stunt zijn! En een mooie prijs zo vroeg in het seizoen zal ook geen kwaad kunnen... Alleen de wedstrijd tegen de Turken kan een probleem worden. Hoewel een wedstrijd met minder prestige wel zo belangrijk! Laat ze beiden wedstrijden maar winnen.. |
2-0 voor Feyenoord
goal Emerton en goal kalou |
Feyenoord - Real 0-0 en dat Feyenoord eigenlijk beter is maar dat REAL dan uiteindelijk in de penaltyserie wint!
|
Citaat:
|
Citaat:
Feyenoord 2-1 Real Madrid |
Citaat:
Citaat:
|
Ik denk toch Real Madrid 3-1
Wie wint van die 2 speelt tegen 1 van de Zuid-Amerikaanse Team ofniet? (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop zo graag dat Feyenoord wint. Ik ben echt heel erg Anti-Real Madrid :D
maar als ik naar de kansen kijk schat ik die van Real toch hoger in. |
Citaat:
|
1-3
En dan mag Feyenoord blij zijn :p |
geen enkele kans voor feyenoord
wees eens realistisch feyenoord leeft op Pierre Feyenoord = Pierre nee het wordt 1-4 denk ik en dan gaat real niet eens voluit |
Citaat:
|
Ik denk niet dat Real voluit zal spelen. En Feyenoord zal vrijdag er doorheen zitten na de wedstrijd tegen die zenuwslopende Turken.
Prognose: Real Madrid - Feyenoord 2-1 |
hier ga ik niet op in
doe maar niet nee wees eens realistisch man wat is feyenoord nou? |
Feyenoord zal inderdaad nog niet hersteld zijn van de wedstrijd van morgen(dinsdag), maar m'n gevoel zegt me dat feyenoord gewoon met 2-1 wint
|
Citaat:
En als er een opmerking is gemaakt die nergens opslaat dan is het jou laatste wel! Wat is feyenoord nou? In iedergeval de club die afgelopen jaar de Uefa-cup heeft gewonnen en dat is meer dan je van de meeste teams kunt zeggen. Niet dat Feyenoord een wereldteam heeft, maar ze hebben wel een team dat lekker kan voetballen en het moet hebben (en wat ook lukt) van teamwork en vooral van inzet. Individueel is real een stuk beter, maar dat kan je ook van Inter zeggen. Natuurlijk gaat Feyenoord de wedstrijd in als underdog maar dat wil niet zeggen dat ze geen kans hebben! Mocht je hierop reageren geef dan eens een keer wat argumenten i.p.v. van een aantal loze kreten! |
2-3 voor Feyenoord (y)
|
zoals meestal vantevoren waarschijnlijk niet
(dat is bijgeloof :)) |
3-0 real madrid, het zou beter zijn voor nederland als ze zouden winnen, maar ze krijgen al teveel kapsones.
|
Ik neem aan dat je Madrid bedoelt want ik heb van Feyenoord erg weinig (lees geen) kapsones gezien.
Als je het Nederlands voetbal bedoelt->neuzen |
Citaat:
ga jullie als feyenoord nou maar een keer de supercup winnen |
Ik hoop dat ze (= Feyenoord) winnen, maar verwacht het eigenlijk niet. Ik hoop dat het een spannende wedstrijd is, ik gok op een eindstand van 2-1 voor Real. En ik ga nu snel naar beneden om te kijken :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |