![]() |
Concerten waarbij het voorprogramma heerschte over het hoofdprogramma :D
Een lange tijd geleden werd ik meegesleept naar
Papa roach met als voorprogramma dimension seven En dimension seven heerschte zwaar over P. roach Ook leuke zijn: Good riddance met als voorprogramma Capdown & Death by stereo Hier was ik zelf niet bij, maar capdown speelde volgens velen beter dan GR. Dreadlock pussy met Gazzoleen als voorprogramma Ook hier was ik niet bij, maar ik heb ook veel gehoord dat gazzoleen het hoofdprogramma overwon |
Citaat:
|
Kittie, met als voorprogramma Shadows Fall
Tja.. Shadows Fall is muzikaal gewoon veeeeeeel beter dan Kittie :D, al vond ik (als 1 van de weinigen) Kittie ook wel leukig :o :) |
Dat van Good Riddance ben ik het niet helemaal mee eens. Ze speelden alle 3 erg goed, maarrrr Death By Stereo speelde sowieso een stuk beter dan Capdown .(Capdown speelde ook goed, en Good Riddance sowieso)
|
capdown had wat mij betreft in het hoofdprogramma moeten staan, good riddance vond ik helemaal niks eerlijk gezegd. Death By Stereo was wel leuk, maar ook niet echt geweldig.
|
kdenk dat death by stereo toen het beste optreden heeft gegeven maar persoonlijk vind ik capdown veel gaver... verder weet ik nou ff niks, zal dr over nadenken...
|
Offspring met bad religion in voorprogramma.
No doubt met Vandals in het voorprogramma. Severe torture met Shitmôhgool in het voorprogramma. |
heideroosjes met twee gasten die akoestisch de ramones coverde
|
Mondo Bizarro?
Die zijn ruig. Die heb ik ook een keer of 2 gezien, 1 keer in de flaat en een paar weken later in het Paard, stonden ze in het voorprogramma van Peter Pan Speedrock, maar die sucken. |
Ik had millencolin heel graag willen zien..en dan vooral vanwege Anti Flag in het voorprogramma... *denkt dat anti flag ook wel heerschte over millencolin*
Zelf nog nooit een concert meegemaakt waar ik het voorprogramma echt beter vond dan de hoofdact... |
the shandon over de heideroosjes
new found glory over blink182 de hockeyrockjes over mensen dredg over alien ant farm och, zoveel:p |
Citaat:
eehm hoofdact the slackers voorprogramma less than jake hoofdact NFG voorprogramma rx bandits hoofdact pennywise voorprogramma lagwagon (decon :p) hoofdact the vandals voorprogramma the ataris hoofdact venus hill en sons of blob (ofzo) voorprogramma de hardheid zoiets :) |
Citaat:
|
Riplets in het voorprogramma van Travoltas
|
Boy Hits Car over Crazy Town - melkweg 2001
Face Tomorrow over Lost Prophets - melkweg 2002 Agresion over Stigmata - metropool 2000 Dreadlock Pussy over Disturbed - melkweg 2001 Dredg over Alien Ant farm - 013, 2002 |
Eigenlijk nog niet meegemaakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ill Nino over Machine Head
|
Citaat:
|
Citaat:
|
danique2:
Favez, in het voorprog van Chokebore. naja, ik heb chokebore niet eens gezien, want ging al weg na favez, maar ja, ik kan me niet voorstellen dan chokebore zoveel beter was. er waren echt maar 5 mensen en ze speelden toch mega strak en met humor enzo, een beetje grapjes maken over dat ze al hadden verwacht dat dit een topper zou zijn, uitverkochte show enzo :D ik kende ze alleen van naam, en 1 mp3 ofzo. heb daar ook maar meteen een album gekocht, die ik pas later goed ging beluisteren, en nu is het 1 van mn favo's.. |
Citaat:
|
Children of Bodom over Primal Fear
kvond primal fear op de lichtshow na echt ruk.... |
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Wel hele slechte voorprogramma's. Zoals Fuel 238 ofzo bij Silverchair, Glassjaw bij soulfly en Pain of Salvation bij Dream Theater. Die lui waren allemaal echt bleh.
|
de heikrekels met als voorprogramma mayhem
mayhem was veel beter. |
Citaat:
|
Puddle of Mudd over Linkin Park :o
|
Citaat:
|
Citaat:
wat vind je daar nou van? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Reel Big Fish is toch samen met Randy het voorprogramma voor Flogging Molly woensdag?? dan kan ik nu al vertellen dat ik Reel Big Fish een leuker concert gevonden ga hebben donderdag :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heideroosjes 12,5 jarig jubileum in amsterdam, potion was voorprogramma en die waren veel beter vond ik
deconstruction tour 3, lagwagon was veel beter dan pennywise, pennywise viel zwaar tegen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Incubus - voorprogramma was Hundred Reasons.
In de 013 vorig jaar dacht ik. Incubus was zeker niet slecht, maar Hundred Reasons vond ik echt super. Precies het type muziek waar ik van houdt. |
Citaat:
incubus was trouwens slecht. heel slecht bar slecht kut. |
tattoo the planet
Moonspell heerschte over Slayer Metalfest 2001 Trail of Tears heerschte over Therion Darkside heerschte over Mortician Morphia heerschte over After Forever Pulverizer heerschte over Desaster Graspop Moonspell heerschte over Slayer |
flowing tears heerschte over tiamat en over moonspell :p
|
Ill nino over POD
uiteraard |
Citaat:
|
Anouk met U Gene en Oh Jay in het voorprogramma
Millencolin met Anti-Flag in t voorprogramma Counting Crows met Arid in het voorprogramma (waren allebei eigenlijk geweldig) Racoon met Ballerina Liberation Front in het voorprogramma Travis met Turin Brakes in t voorprogramma (waren eigenlijk ook allebei even goed) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20. |