![]() |
West-Brabant/Zeeland Meeting
Leuk idee??? Selecteer de plaats die voor jou de leukste lijkt:
[list=a][*]Breda[*]Roosendaal[*]Bergen op Zoom[*]Goes[*]Middelburg[*]Zierikzee[*]Vlissingunh[*]Terneuzen[*]of .............................................[/list=a] |
E Middelburg !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D
|
bredaaaaa!
|
ik ga een Liemerse-boerendorpen-meeting-topic maken :]
|
denk dat er veel van grote meetings terecht gaat komen als iedereen in zn eigen streekje blijft hangen
|
zeg was hier al animo voor of verzin je dit nu terplekke...
|
dit gaat volgens mij nou wel een beetje ver hoor, prima dat je een meeting wilt organiseren maar doe dat nie als er al 3 andere meeting ideeen zijn... en ik snap best dat het veel tijd, geld en moeite kost om ver te reizen maar je kunt echt wel beter dat tijd geld en moeite in een grote meeting steken want dat is veel boeiender dan zown meeting met 5 mensen uit de regio....
|
Citaat:
De mensen gaan dan hier naartoe, of naar het strand, of daar naartoe... Dan heb je nooit een hele grote groep bij elkaar, lijkt me. Nu kunnen jullie wel met z'n 5en af gaan spreken, maar is dat nou zo fantastisch? |
:eek:
|
No thanx..
Kep dinsdag al onzin-meeting in R'dam.. veel leuker :p |
Citaat:
Gewoon eentje kopen en naar een van de 4 al bestaande meetings gaan (y). |
:eek: in het kwadraat
|
BREDA :cool:
|
aha,eindelijk iets dat dichter bij is :p
doe maar Terneuzen ;) |
Roosendaal->zit ik op school
Breda en BoZ vind ik ook prima. |
Bergen op Zoom natuurlijk :cool:
Maar ik zou denk ik toch niet komen, en zoals eerder al gezegd werd: al die meetingtopics worden een beetje afgezaagd. Liever 1 keer met z'n 20en meeten dan 4 keer met z'n 5en. Met een grote groep lijkt het me gezelliger.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
middelburg:D
of anders vlissingen of goes |
Knokke. (y)
|
Citaat:
|
vlissingen! lekker relaxed daar... strand ook nog, leuke cafe's enz
|
Citaat:
|
Citaat:
.. dan word er dus normaal gedraait en enkel bier geschonken.. sja.. *stelt kinderspeelplaats voor om deze sosiale bezigheid te laten plaats vinden* |
Citaat:
|
Als 't Vlissingen of Middelburg is of iets dergelijks kan ik gerust met de fiets komen uit het verre belgie.. niet dat iemand me hier kent :p
|
BREDA!
mja zoals eerder gezegd; liever wat geld neertellen voor 1 grote meeting dan nix voor een meeting met zn 5en want dan kun je net zo goed met iemand een x apart meeten :) kortom: dit heeft geen zin want niemand komt? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44. |