![]() |
Afvallen
Goedemiddag,
Het idee van afvallen spookt al een tijdje in m'n hoofd. Maar vandaag zei m'n vriendin, dat ik toch wat aan de dikkere kant raak. Valt naar mijn mening wel mee, maar goed. Dus kan ik het beste maar ook nu een keer gaan beginnen! Heeft iemand hier tips voor? Of bepaalde dingen waar je goed op moet letten? Dit is totaal nieuw voor mij. Ik beweeg wel redelijk veel, maar volgens haar helpt dat niet zo. Zijn er meer mensen die willen afvallen? Of tips? Alles is welkom! |
Bewegen is inderdaad wel een belangrijke factor. Ga hardlopen, of intensiever fietsen. Ook letten op wat je eet helpt. Laat een zak chips links liggen en eet een appel.
Hoeveel weeg je, hoe lang ben je? |
Minder (maar genoeg) gezond eten en veel bewegen (veel meer dan je nu doet) kom je al een heel eind.
|
Ik ben ongeveer 1.83, maar hoeveel ik weeg, weet ik niet precies.
Maar ik ga inderdaad wat meer op m'n voeding letten en wat meer bewegen. |
Minder eten, meer bewegen. Als je wil weten hoeveel je weegt kun je het gebruik van een weegschaal overwegen.
|
Wat ook heel goed wil helpen drink inplaats van frisdrank,limonade of bier (weet niet hoe oud je bent) water, Eens in de zoveel tijd mag natuurlijk al die dingen wel maar let er op
Groetjes Frank |
Water drink ik inderdaad al (veel). Drank drink ik sowieso al een tijdje niet meer, heb ook niet echt de behoefte, of het idee dat ik iets mis.
|
Het is gewoon de combinatie tussen goed eten en bewegen. Dus de snacks laten liggen en lekker intensief sporten en zoals al gezegd veel water en frisdranken ook laten staan daarmee kom je al een heel eind.
Ik weet ook niet of je naar de sportschool gaat maar cardio is een aanrader. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |