![]() |
wat vinden jullie van deze stijl?
hallo!
Ik ben Julie en ik hou van een soort Japanse stijl genaamt Lolita! waarom maak ik deze topic? Ik wil mensen vragen of deze stijl wel Een toffe stijl is? Laat een reactie achter! XXX Julie Ps bekijk dit http://www.google.be/search?um=1&cli...68.jTSgdA5JTOI *O*-O-*O*-O- |
Als ik jou was zou ik lekker dragen wat jij leuk vindt, en me niet te druk maken over wat andere mensen zeggen (zeker niet als het random mensen op een forum zijn die jij verder niet kent). De manga-figuurtjes vind ik wel heel tof, maar zelf zou ik zulke kleding niet als alledaagse kleding kiezen.
|
Ik zou me er niet te druk om maken. Over een paar jaar lach je erom.
|
Schattig. :herp:
|
Oh mijn god.
en jij wordt geaccepteerd in de maatschappij? |
Wel geinig voor van die Japanse series of cosplays ofzo (waar ik beide niks mee heb :ghe:) maar meer ook echt niet.
|
Leuk om te zien, maar zou het zelf niet dragen. Maar trek gewoon lekker aan wat je leuk vindt (y)
|
mooi hoor ;) ik zie dit graag voorbij lopen
|
Ik ken een vrouw die deze stijl al jaren draagt, maar dan in het zwart. Het is eigenlijk het Japanse antwoord op de Europese Gothic stijl.
Je moet er wel slank voor zijn om Lolita stijl te kunnen dragen. |
Ik vind het niks..
Maaarrrr doe wat je niet laten kan |
Leuk toch? Toevallig ken ik lollita gezieb mn beste vriendin er opk zo verslaafd aan is xd
|
Citaat:
http://i367.photobucket.com/albums/o...ges/gnhfgj.jpg Welk een schoonheid. |
^Oh ja, haar zie ik wel vaak langskomen op tumblr.
Ik vind dat als je iets mooi vind en je je er prettig in voelt je het gewoon moet dragen. Schijt aan wat andere mensen vinden. Ik heb zelf ook gemerkt dat als je iets met zelfverzekerdheid draagt dat het commentaar dan ook veelal achterwege blijft. En al krijg je eens een opmerking: nou en! Ik vind dat er al zo veel mensen zijn die er standaard uitzien, dus om iemand te zien die daarvan afwijkt vind ik meestal wel tof, zelfs als de kleding niet mijn smaak is. |
Ik vind het wel mooi, alleen niet te veel. Dit is té overdreven.
|
Citaat:
|
cute ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34. |