![]() |
PewDiePie
HEY!
Wat vinden jullie van Pewds? Laat een reactie achter!!! :D |
Alles wat er mis is met youtube.
|
Wat bedoel je?
|
Dat het een verschrikkelijke dude is.
|
Vreselijk irritant ventje. Ik vind er geen bal aan.
|
pewds is gewellig
|
FUCK OFF PEWDIEPIE IS GEWELDIG JULLIE BARRELS
|
Citaat:
|
Ik vind het oprecht een godswonder dat hij zo veel views heeft. Geen toevoeging aan YT ook, er zijn al genoeg users die bandbreedte verkrachten.
|
Jij vraagt om de mening van anderen. Dan moet je niet boos worden als andere meningen geuit worden. En je hoeft al helemaal niet te schelden.
|
Tobuscus/Tobygames vind ik zelf een stuk leuker.
|
Zeekip Games is veel leuker!
|
Ist nie gewoon leuker om zelf games te spelen dan naar een gast kijke die onzin uitkraamt
|
Ik vind hem helemaal geweldig! De meeste filmpjes zijn echt hilarisch.
|
Ik vind hem persoonlook ook heel grappig. Ik kan wel begrijpen dat sommige mensen hem irritant of stom vinden, niet iedereen houdt van zijn humor natuurlijk!
|
Lirik is veel leuker
|
Ik vind zn filmpjes echt superleuk! Ik snap ook wel waarom hij zoveel views heeft, hij pakt alles ook goed aan. Ik snap ook dat er mensen zijn die het geen bal aan vinden, maar dan niet alsje een klein stukje hebt gekeken, kan je pas oordelen als je hem een tijdje volgt :p
|
Hij heeft veel views omdat er teveel kinderen zijn zonder humor.
|
Citaat:
|
Jesse Cox, dat is een streamer met humor
|
Ja jesse cox :cool:
|
hij is grappig XD
|
Citaat:
dat zijn veel mensen die jij nu in 1 keer beledigt ;) blijkbaar is die toch de beste youtuber anders had die nooit zoveel subs gehad. #Broarmy #Brofist :P |
Citaat:
|
Athene.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Andere interessante figuren vind ik Kripp en Kungen. |
Mja, hij zat ook even op mijn server en bleek toen dus geen best paladin te zijn.
|
Ja natuurlijk het is een typetje.
|
Een paladin die denkt dat hij de beste paladin is? Daar zat mijn server vol mee.
|
Nu ja, ego (c.q. 'typetje') is natuurlijk een gemene deler. De beste man heeft genoeg records op zijn naam staan om 'm meer credit toe te dichten dan random gamer X.
|
Zelfs een eigen partij, NEE opgericht waarbij zijn vriendin iedereen ging pijpen die op hun stemde :d of zoiets.
|
ik vind pewds wel nice. maar een fan? overdreven, dat is net alsof je fan bent van justin bieber of 1D pff.. xdd
|
Wat is er mis met 1D :bob:
|
Ik vind hem irritant, Ik kijk liever TheRadBrad, KSI of ComedyShortsGamer
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |