![]() |
Muziekdownloader
Hoihoi iedereen
Voorheen had ik een muziekdownloader op mijn mobiel, nu deed hij het opeens niet meer. Elke keer als ik een nummer intypte toonde hij geen zoekresultaten (zelfs bij de meest populaire recente nummers). Ik zoek nu dus eigenlijk een nieuwe, graag gratis en een goede kwaliteit. Het hoeft geen app te zijn. Mag ook iets waarmee je je telefoon kan inpluggen en overzetten op je telefoon. Iemand een suggestie? Nog iets, ik ben nogal visueel ingesteld, ik onthou dingen via beelden. Het zou fijn zijn als de app ook de albummafbeeling mee kan downloaden. Alvast ty! |
Voor muziek van YouTube raad ik je deze site aan.
Eventueel kun je hem downloaden op je pc. Zover ik weet is er geen app voor Android of iOs. (Y) |
ik gebruik deze voor pc:
http://www.dvdvideosoft.com/products...-Converter.htm |
Een goede muziekdownloader, eveneens gratis, is Express Files. Hiermee kun je gehele albums in één keer downloaden, en vervolgens op je telefoon zetten. Werkt helaas niet voor de Mac, maar op de Mac is youtube-mp3-converter de beste oplossing, denk ik zelf. Anders kun je Spotify (Premium) nog proberen, maar dat kost wel geld wanneer je offline wilt.
Succes. |
Offtopic:
Citaat:
|
Voor de pc gebruik ik scilor's grooveshark downloader. Werkt heel makkelijk!
|
Tubidy werkt heel goed op mijn mobiel. Schijnt alleen te werken op Android en niet op iPhone. Site is erg handig voor het downloaden van een mp3'tje terwijl je onderweg bent. Anders gebruik ik altijd Spotnet ;). Tubidy heeft wel veel reclame, dat is dan weer onhandig. Hier meer informatie.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |