![]() |
wie weet er een leuke (tv)serie?
hallo..
ik heb 3 weken geleden een zware rugoperatie (scoliose) gehad ik moet maandenlang herstellen.. en de eerste weken lig ik zon 16/21 uur per dag op bed heb ook zomervakantie ik verveel me dus nu heb ik alleen een laptop en ik wil tv series kijken via youtube SBS6 RTLxl enzovoort liefs Nederlands talig maar Engels mag ook wel :) weten jullie een leuke (tv) serie? alvast bedankt Daniël |
Ik vind zelf The Mentalist altijd wel heel gaaf, en als je het genre kan waarderen Star Trek (bijv. de serie Deep Space 9). Andere aanrader: The Legend of Aang en Korra, daar ben je ook nog heel wat uren zoet mee denk ik.
Waar ik zelf ook altijd wel vrolijk van wordt is oude series kijken die ik volgde toen ik klein was, As Told By Ginger bijvoorbeeld. |
Ik kijk niet echt nederlandse series, maar misschien dat je een paar van mijn engelse leuk vind.
Vampire Diaries, The Walking Death, Once Upon A Tme, American Horror Story The Vampire Diaries is echt mijn lievelings, en daar zijn erg veel afleveringen van. Beterschap met je rug! |
Jullie hebben de titel niet goed gelezen. Hij is op zoek naar leuke series.
|
Vertel wat is leuk voor jou?
|
Dokter Tinus (NL) of Under the dome (Engels)
je moet ze ergens kunnen downloaden. die dokter is grappig en die dome een beetje drama achtig |
Citaat:
ik hou niet zo veel van series waar alleen actie is.. maar een beetje actie is okay :herp: |
Citaat:
ik heb het hele 1ste seizoen van The Vampire Diaries gedownload ;) dank je :) |
Nog nooit van Fc De Kampioenen gehoord????
|
Game of Thrones (Y)
|
Ummh,
Ik persoonlijk kijk the walking dead, the vampire diaries, rizzoli and isles het meest. Ik vind de serie Alcatraz ook geweldig maar die is helaas stop gezet naar 1 seizoen. Hoop dat je er wat aan heb. Beterschap! XXX |
Zelf ben ik een groot fan van the walking dead. Game of Thrones. En als je het over hele goede series hebt dan moet breaking bad ertussen zitten. Vrienden can me kijken ook sons of anarchy en dexter ik weet niet goed hoe ze zijn maar mij werd vertelt dat ze goed waren
|
Ik heb vorige maand Orange is the new black gebingewatched (y) omdat het een netflix serie is, is het ook geschikt om meerdere afleveringen van achter elkaar te kijken, zonder alle kleine 'extra uitleg over de vorige aflevering'-momenten die vaak in series zitten en die irritant worden als je er meer van achter elkaar kijkt.
|
The Sopranos, Breaking Bad, House of Cards.
|
Breaking bad is echt een geweldige serie, goed verhaal, goede acteurs, geweldige momenten die je nooit zal vergeten. Iedere tv-serie kijker moet het in ieder geval geprobeerd hebben vind ik. Verder zijn house of card, Lost, Orange is the new black, The walking dead mijn favorieten
Nederlandstalig spreekt mij niet aan maar flikken maastricht is wel spannend volgens mij (kijk het niet) Beterschap!!! |
The Wire, Carnivale en Twin Peaks.
|
Breaking Bad, White Collar, Penoza (zelf in gespeeld ;D)
|
Citaat:
Verder: Deadwood, Six Feet Under, Firefly, House of Cards, Penny Dreadful, The Sopranos en nog wel meer waar ik nu niet zo één-twee-drie op kan komen. |
Ik vind Adam -E.V.A ook heel erg leuk. Kan je terugkijken via NPO.nl
|
Je bent een jongen hè
Prison break Breaking bad |
Op je 17de is Prison Break vast wel vet! Wel heel erg overdreven! Maar ik vond die serie toen ik nog jong was best wel wat hebben al vond ik het toen wel erg nep.
|
o o o
en arrow !!!!! |
Prison Break was ook heel vet, maar alleen seizoen 1. Voor de rest was het rommel, net als arrow.
|
Citaat:
Ik heb ook scoliose alleen ik hoefde nog net niet een operatie!! veel beterschap |
Citaat:
Sopranos! << Mafia Vikings! << Spreekt voorzich Breaking Bad! << Methdealers Boardwalk Empire! << illegale drank handel in de jaren 20 Sons Of Anarchy! << Motor clubs. Kijk die maar eens. Arrow.. :nono: lol |
Zoals veel mensen al hebben gezegd absoluut Breaking Bad. Maar Suits is ook een hele leuke serie :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |