![]() |
Zakken voor theorie
Hallo.
Ik volg sinds begin dit jaar rijlessen, dit gaat hartstikke goed en ben zo goed als klaar voor mijn praktijk. Ik rij goed, kijk goed en alles gaat gewoon zoals het moet. Nu zit ik met mijn theorie. Die ik nu voor de 5e(!) keer heb gedaan. Ik zak telkens op één of twee teveel fouten. Ik ben hier nu wel een beetje klaar mee. Ik leer genoeg, echt meer dan genoeg. Wat kan ik nu doen om dat theoriepapiertje te halen? |
Een theorie cursus volgen? Heb je al een oefen cdrom? Dat heeft mij wel geholpen.
|
Als je blijft zakken dan leer je dus overduidelijk niet genoeg of niet goed :confused:
|
Waar zit je probleem? In kennis of gevaarherkenning?
|
In de kennis..
Telkens 33/34 van de 40. |
Citaat:
Zelf schreef ik steeds op kleine briefjes de dingen die ik niet logisch vond of niet zo in één keer kon onthouden, terwijl ik het hele boek bladzijde voor bladzijde doornam. Mensen in mijn omgeving boden aan om de stof te overhoren en dat werkte ook best wel goed. (y) De dingen die ik met hen geoefend had kon ik veel beter onthouden. Dus misschien kan jij je moeder/ vader/ vriend/ vriendin/ broer/ zus lief aankijken? ;) |
Hoi Undit,
Je zou ook gewoon een goede theoriecursus kunnen volgen. Dat online oefenen werkt niet als je elke keer zakt het is beter als je gewoon in een klasje op de theorieschool.net theorielessen volgt, dan slaag je wel!! Kijk maar eens een keer. :) Groetjes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29. |