Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Hebben andere meisjes dit ook wel eens gedaan? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1892576)

ClairvW 09-07-2014 02:03

Hebben andere meisjes dit ook wel eens gedaan?

Hey iedereen, ik kijk hier wel vaker maar heb besloten toch maar een account aan te maken *O*

Want sinds een paar maanden nu heb ik iets nieuws wat ik helemaal te gek vind, en dat is om mijn slipjes te verkopen aan mannen.
Ik weet dat het heel vies klinkt en had ook nooit verwacht dat ik hier opgewonden van zou worden.

Het begon toen mijn vriend vroeg of hij een string mocht houden van mij toen ik was blijven slapen, ik vond het best en dacht er niet veel bij.
Later 's avonds in bed lag ik te fantaseren wat hij allemaal zou doen met die string en ik werd er echt super opgewonden van.
Toen dat weekend ging ik kijken op marktplaats en zag dat er best veel vraag naar was :bloos:

Ben benieuwd of iemand anders het hier ook doet :bloos:

Ik kan mijzelf gewoon niet helpen :s

boosterdoem 09-07-2014 13:19

ik ken wel een meisje dat dat deed en schijnt best 'normaal'
tezijn, ik weet dat dit in amerika veel meer word gedaan maar ik snap niet waarom een jon gen een slipje zou willen van een meisje. maar he je moet toch ergens je geld vandaan krijgen en dit is vrij makkelijk haha.

P.S ik moet zeggen dat ik wel een slipje als aandenken heb van een meisje, maar van een onbekende een gedragen slipje kopen snap ik niet

Citaat:

ClairvW schreef: (Bericht 33619736)
Hey iedereen, ik kijk hier wel vaker maar heb besloten toch maar een account aan te maken *O*

Want sinds een paar maanden nu heb ik iets nieuws wat ik helemaal te gek vind, en dat is om mijn slipjes te verkopen aan mannen.
Ik weet dat het heel vies klinkt en had ook nooit verwacht dat ik hier opgewonden van zou worden.

Het begon toen mijn vriend vroeg of hij een string mocht houden van mij toen ik was blijven slapen, ik vond het best en dacht er niet veel bij.
Later 's avonds in bed lag ik te fantaseren wat hij allemaal zou doen met die string en ik werd er echt super opgewonden van.
Toen dat weekend ging ik kijken op marktplaats en zag dat er best veel vraag naar was :bloos:

Ben benieuwd of iemand anders het hier ook doet :bloos:

Ik kan mijzelf gewoon niet helpen :s

Barca1 09-07-2014 20:42

Ik heb het zelf niet vaker gehoord, maar tegenwoordig kijk ik nergens meer van op!

Weet je vriend eigenlijk dat je dat doet? Of heb je hem dat nog niet vertelt?

Pip 09-07-2014 21:38

Ja doe ik ook soms. Of vieze sokken. Fijn fooitje voor weinig moeite (y)

hookee 10-07-2014 08:09

Zolang de verkoop alleen met mails gebeurt (geen telefoon, tenzij je een geheim nummer hebt) en je je adresgegevens onbekend houdt lijkt het me geen probleem.
Tevens hoef je natuurlijk geen meisje te zijn om zo wat centen bij te verdienen ;-)

bikinigek 10-07-2014 23:33

in japan heb je gewoon automaten die ze verkopen ;)

TheWhiteOwl 11-07-2014 06:52

Citaat:

bikinigek schreef: (Bericht 33620800)

In Nederland zelfs winkels.

bloodyb 11-07-2014 13:01

Citaat:

bikinigek schreef: (Bericht 33620800)

Dit had ik ook al gepost maar dat is weggehaald.:mad: Mag ik even weten waarom?

bierkoning 11-07-2014 14:50

Citaat:

bloodyb schreef: (Bericht 33620972)
Dit had ik ook al gepost maar dat is weggehaald.:mad: Mag ik even weten waarom?

In dit topic is niets verwijderd of aangepast door ons.

bloodyb 11-07-2014 15:21

Oh, raar?!

ClairvW 20-07-2014 05:31

Hihi sorry voorde late reactie, gelukkig ben ik in iedergeval niet de enige en denk ook niet dattik ermee stop :$

Yannickje 20-07-2014 07:17

En aan welke prijs verkoop je zo die slipjes?

Zottie2 21-07-2014 22:04

Ik heb er zelf nog nooit van gehoord. Maar ik denk dat het niet raar is. Weet je vriend hiervan? Als dat niet zo is zou ik het hem wel vertellen want misschien komt hij er achter en dan is het beter als je het hem van te voren hebt verteld.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08.