![]() |
sixpack tips?
Hoi, iedere jongen wil wel een sixpack om in de smaak te vallen bij de Girlz. Ik dus ook. Ik kan best van die site up oefeningen en dat soort shit doen, maar onze vloer kraakt nogal en als ik dat doe kraakt t hele huis en kan mn broer bijvoorbeeld niet slapen ofzo of als ik t gwn random ineens ga doen wordt ik als een of andere klapmongool opgevat en da wil ik nie.
Iemand tips om makkelijk sixpack te krijgen of zodat ik geen last heb van iemand die zit te zijken of zonder dat ik iemand stoor? Thnx voor hulp Ciao! |
Is een beetje overdreven, ik heb nooit een six-pack gehad en ik ken ook weinig meisjes die dat als vereiste zien. Als je vind dat je een sixpack moet kweken kan dat ook overdag of in een sportschool. Op het moment dat je eindelijk je sixpackje hebt zullen mensen echter nog steeds wel denken dat je een klapmongool bent, maak je dus geen zorgen.
|
een echte vent heeft geen sixpack, die heeft hij allang op ;) :D
en dit is volgensmij meer lichaam & gezondheid. |
Als het probleem vooral is dat je broer er wakker van wordt, stel ik voor dat je de oefeningen doet op een moment dat je broer niet slaapt.
Of je gaat naar een sportschool natuurlijk. Dat kan ook. Zelf geef ik niets om sixpacks trouwens, ook niet toen ik een tiener was. Maar wat spieren als basis voor je figuur zijn nooit weg. |
Citaat:
Verder lekker doen waar jij je fijn bij voelt. Echt niet ieder meisje wil dat. Zolang je maar je lichaam een beetje in shape houdt is het al snel goed. |
Ik denk dat je beter eerst even je hersentjes kan trainen als je niet zelf kan bedenken dat je dan op een ander tijdstip of een andere locatie je situps moet doen.
Verder ziet een sixpack er niet uit op jouw leeftijd. Getrained daarentegen is mooi. |
Citaat:
|
Bij deze dan (Y)
|
@TS
Sixpack bestaat slechts beperkt uit buikspieren. Het komt vooral door een heel laag vetpercentage. Daarom hebben veel jongens wel een beetje een sixpack tot einde pubertijd/groei omdat ze dan vaak alle energie wel kwijt raken en dus weinig vet hebben. Je moet dus en buikspieren beetje trainen, en veel vet kwijtraken. Minder calorieen innemen dan kwijtraken. Wel zorgen dat er voldoende eiwitten in zitten anders breken de buikspieren ook af. Een beetje 1 oefening doen gaat niet werken. Je hebt bovenkant/onderkant buikspieren en linker/rechterkant. Je hebt ze ook dieper zitten dus je moet ook nog core/oppervlakte meepakken. Trouwens niet echt aan te raden om 1 spiergroep te trainen, buiten proportie is nooit mooi. Hence de populaire 'skip leg day' foto's op het internet. Citaat:
People lie all the time. Bodybuilding is een sport, dat heeft dedication nodig en kuddo's voor diegene die het kunnen, maar het is verre van mooi. Ik doe het niet en elke dame die ik er ooit over gevraagd hebt vind het lelijk. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: